Iarna din noi…


Iar e frig. Am vrut de dimineață să fug prin București fără să respir, pentru simplul motiv că m-am săturat să simt în nări aerul rece de iarnă care nu vrea să mai plece. Am înfășcat în grabă o pereche de pantofi. Nu, nu s-a făcut primăvară. Tot am înghețat.

Doar că iarnă nu e doar afară, e și în noi.

Democrat-liberalii fac un joc despre care încă nu știu dacă a fost gândit în detaliu și dacă are o strategie reală. Social-democrații pregătesc o nouă suspendare a ”președintelui ilegitim”. Crin Antonescu visează – nimic nou. Președintele Traian Băsescu își deschide casă de producție și se lansează pe piața cinematografică. Omul Traian Băsescu nu știu ce face. Merge azi la cumpărături? Să-i dau și lista mea.

Câțiva PDL-iști amenință cu demisia din partid. Câțiva senatori de toate culorile amenință că dacă Guvernul nu-și trimite reprezentanți care să susțină proiectele propuse de executiv, ei le vor respinge. Câțiva copii joacă fotbal în parcarea de la Billa.

Prioritățile dictează direcția în care mergi – spun unii. Lucrurile pentru care lupți au un scop, dar ar fi bine sa nu fie ele scopul – spun alții. În definitiv, spune bine Cristi – pe patul de moarte nu ceri să-ți mai deschidă cineva pentru ultima dată ușa garajului și nici ultimul extras de cont. Era un articol simpatic în presa britanică, despre cele mai întâlnite cinci regrete ale muribunzilor. Cam toate erau legate de relații.

Și-atunci să fie oamenii prioritatea? Să fie. Doar că mai am câteva proiecte de terminat.  Poate mai târziu. Sau poate nu. Pare mai ușor așa.

 

Delia F.

 

2 gânduri despre &8222;Iarna din noi…&8221;

  1. Interesant. Iarna din noi… prioritati, relatii, oameni. Sa fie un determinísm? Sa fie, dar de unde sa incep? Poate de la „…de ce mi-e sufletul inghetat?”. Daca as avea curajul sa explorez raspunsuri poate as fi mai cald cu semenii. Sa incep de la relatia mea cu El, apoi sa trec la relatia mea cu mine insumi… ah, as incepe sa ma dezghet 🙂

Lasă un răspuns

