Schița unei dimineți de după visare


2013-01-04_18-46-16_813Să schimb becul ars din bucătărie, să plantez din nou pătrunjel pe balcon (din motive necunoscute iarna aceasta ghiveciul cu pătrunjel a refuzat să dea roade), să termin de citit cărțile de pe noptieră, să fac rost de altele noi (ultima carte a lui Lucian Boia ar fi o variantă), să mut blogul pe un domeniu .ro, să…

Pe frigider, lângă tot felul de liste de cumpărături, priorități, cadouri de cumpărat și alte nenorociri, aș putea să adaug și planuri pentru 2013. Doar că…aș avea nevoie de un frigider mai mare.  Sub un magnet cu un elefant mamă și unul pui stă o foaie pe care scrie Wish list. Am ascuns-o bine, să n-o văd chiar mereu.

M-am trezit ca din visare cu un soi de pragmatism incomod și care mă scoate din normal. Amuzant e că îmi place. Anul 2013 aduce schimbări nu doar în lumea cercetătorilor care au descoperit temperaturi mai negative decât zero absolut, sau a funcționarilor care au uitat să îi dea salariul lui Eugen.

Modificări serioase se anunță și pentru mine. Am început anul muncind, m-am uitat la focurile de artificii cu gândul că perna mea arăta de mii de ori mai bine și cu promisiunea că anul acesta am să mă întâlnesc cu ea mai des. E drept că totul arată ca o schiță lipsită de conținut și poate culoare, dar anul e abia la început, iar optimistă, așa cum mă știți, vă spun drept: întotdeauna se poate mai rău de atât.

Așa că…bună dimineața an nou! E vremea să mișcăm ceva pe-aici!

Delia F.

3 gânduri despre &8222;Schița unei dimineți de după visare&8221;

  1. Mda, reclama ascunsa la Fairy, Cif si Jacobs :))
    La multi ani, Delia, sa ai un 2013 multumitor.
    P.S: La intrebarea „Mai e cineva aici?” raspunsul e Da 🙂

  2. Simt ceasul desteptator, o durere in coasta (am adormit pe telecomanda 😛 Stiu, sunt idiot) si un dor de casa, desi nu ma asteapta cine stie ce petrecere surpriza acolo. Totusi, momentan 2013 nu e mai rau decat 2012. Ma declar multumit 🙂

Lasă un răspuns

