Bucurii. Mari și mici. Bucurii.


_MG_6292Nu-mi amintesc ziua în care m-am bucurat ultima dată de chestii banale. Cum ar fi că am ajuns acasă după o săptămână extenuantă, că am gustat din cea mai dulce clementină, că ficusul meu a căpătat o nouă frunză sau…că sunt sigură că știu ce vreau.

Astăzi am ajuns acasă cu aceeași față ca de obicei. Terminată de oboseală, de parcă weekendurile nu mai există pentru mine. După ce am zăcut în fața laptopului documentându-mă pentru mâine și încercând să înghit ceva de mâncare mi-am dat seama că lipsa bucuriei e alegerea mea.

Așa că am pus totul pe pauză și m-am întrebat: Delia, și-acum?

Când eram mică aveam un joc periculos. Așa am reușit să-mi sparg arcada, lucru pe care-l cunosc doar fetele de la machiaj, familia sau oamenii care m-au privit suficient de mult în ochi. Săream de pe noptieră pe canapea, apoi jos, iar jocul continua. Vreți să știți ce-am făcut?

Vă asigur că vecinii v-ar putea spune mai multe decât v-aș scrie eu aici. Unde mai pui că am decis că odată cu sărbătorile pot să scot și vioara din cutie. Știu, vecinii mei plătesc cea mai dură factură pentru bucuriile mele. Dincolo de asta, m-am apucat de căutări, v-am spus? Nu, nu mă mut iar, nu vă speriați. Promit că vă spun ce caut atunci când găsesc!

Și mai am ceva de spus: S-aveți o săptămână plină de salturi!

 

Delia F.

5 gânduri despre &8222;Bucurii. Mari și mici. Bucurii.&8221;

  1. Iti cauti…. un nou job! un sot! un copil de infiat! un milion de dolari pe care nu mai stii unde l-ai pus! un apartament de inchiriat! de cumparat! ceeeee???
    Poate ai si cititori curiosi, nu te-ai gandit la asta? 😦
    Hai, scoate vioara si canta vecinilor tema din Schindler’s list 🙂

Lasă un răspuns

