Atrăgător la un bărbat? Tăcerea.


barbatii-tacerea-aur3”M-am oprit lângă tine când tăcerea ta mi-a spus nu mă atinge”, spunea Lucian Blaga.

Zilele trecute o colegă de breaslă mi-a povestit o experiență. Partea frumoasă e că trăirea ei m-a ajutat să mă (re)cunosc pe mine. După câteva relații care au avut soarta unor balene eșuate, în ciuda faptului că a ea a crezut în șansa continuității lor, și-a dat seama că mai bine fără așteptări decât cu dureri de cap. Așa că a renunțat să își facă iluzii și a mers cumva…la întâmplare. În fine.

Trecuse ceva timp de când era împreună cu prietenul ei, actualul soț. Unul dintre bărbații care nu părea atât de repede la fel de îngrozitor ca ceilalți. Așa că au ajuns și la mare. Nisip, apă, ea frumoasă, el frumos. După o oră jumătate ea și-a dat seama că între ei s-a creat una dintre cele mai frumoase legături – tăcerea. Aia pe care nu simți nevoia să o umpli cu smalltalk sau altceva. Efectiv să simți că e acolo, dar că tace.

Azi dimineața a venit un coleg să mă ia la muncă. E un băiat extraordinar, sensibil, atent, tot ce vrei. Eu? Ca-n diminețile foarte agitate, fac agenda presei – în minte. Să te ferească Dumnezeu să trăncănești prea mult pe lângă mine, nu spun nimic, dar te ignor dureros.

Rușinos e că nu știu ce-a vorbit tot drumul. Îmi amintesc doar că atunci când mai aveam doar câteva semafoare simțeam că îmi sângerează urechile. Îmi curgeau gândurile din creier, iar el încerca necontenit să mai arunce câteva în oală.

Când am ajuns la Parlament, pentru că deja nu mai răspundeam nici măcar prin clasicul ”îhî”, a pus mână pe mâna mea. Voia probabil doar să mă atenționeze că e vremea să cobor. M-am trezit doar că tăios îi spun: te rog, nu! Apoi am început să râd.

Brusc, mi-am dat seama. Nu sunt în stare să fac portretul bărbatului ideal cu/fără burtă, păr/chelie, etc. Dar știu ceva ce mă atrage la un bărbat: tăcerea.

Delia F.

7 gânduri despre &8222;Atrăgător la un bărbat? Tăcerea.&8221;

  1. Delia, si să taci tre să știi cum. Dacă ești amatoare eu cunosc câțiva „mutalăi” 🙂 da cred ca tu vrei altceva 🙂 E vorba de a ști: cănd să taci, a ști cum să taci, a ști ce să faci cu tăcerea, a ști să admiri în tăcere, a ști să cumunici din priviri și gândurI. Ori pentru toate astea e nevoie de sensibilitate și inteligență.

  2. Asa e! De cele mai multe ori tacerea e apasatoare, fiecare incearca sa o alunge, sa aduca un subiect in discutie, despre vreme, job sau chiar politica mai nou. Spun mai nou pentru ca in 2012 cred ca toti romanii au abordat chestiuni pe care in trecut le-au ignorat. Sa ma intorc la tacere insa. Exista oameni si momente de tacere care se potrivesc. Mi se pare ca orele alea de tacere au o greutate mai mare decat orele de flecareala. Sensibilitate si inteligenta…bine spus:)

  3. Tăcerea asta am întrezărit-o și eu că e o comoară… și de câteva ori am avut-o în mână… dar mie îmi e așa de alunecoasă. Offf, sângele-mi curge mai repede ca viteza luminii, nici gândul nu-l ajunge.
    Dar m-am decis să alerg așa de tare și de mult până am să ajung tăcerea din urmă și să mă țin de ea…

    Mulțumesc pentru articol. M-a ajutat.

  4. Atragator la un barbat pe care il doresti sofer de autobus, sau pe care vrei sa nu il auzi ;i sa te auda. Ca altfel… sa taca cel care ai vrea sa te auda e similar cu discutia exuberanta a unui om cu o statuie; care nu va sta nemiscata prea mult – strica asa de multa tacere:).

Lasă un răspuns

