Despre viață…și daruri


386798_233107060085585_43680183_nSunt perioade în care mai mult ca oricând mă gândesc la viteza pe care o are viața atunci când trece prin mine. Sunt perioadele în care îmi ascult inima și mă întreb cât mai vibrează, pentru ce și mai ales…cum.

În casă e miros de portocale, iar eu retrăiesc perioadele de care scriam mai sus. Le-am trecut în revistă aproape pe toate…ultimii ani mi-au adus bucurii de nescris și zdrobiri de nerostit.

E decembrie, s-a dus încă un an. Resimt nostalgia unei oboseli adunate într-un timp prea scurt. Îmi aud pașii printre frunze, îmi aud și respirația în frig și zâmbesc imaginându-mi râsul meu zgomotos și figurile pe care le fac adeseori în fața camerei, încercând să descrețesc figurile celor din regie.

Puțini știu însă că aceeași bucurie mi-o păstrez și acasă. Că dincolo de ceea ce sunt în acele foarte multe ore la munca pe care o tratez cu seriozitate, trăiesc în continuare și în intimitatea mea.

Da, e decembrie, simt nevoia să îmi amintesc. Am vrut de curând să fac un dar, un cadou. Și nu am știut ce poate să facă parte atât de mult din mine încât să transmită aprecierea și respectul meu într-o formă de nealterat.

Apoi mi-am dat seama…e despre zilele mele. Și am reușit, le-am dăruit pe toate…este ceea ce faci cu darurile. Și dacă mi-ai spune că sunt oameni în lumea asta care mă doresc mai presus de orice, care vor face pentru mine tot ce pot…oameni care vor face câteva greșeli și de care voi avea parte pentru o scurtă perioadă, dar care mă vor iubi mai mult decât mi-am imaginat vreodată…

Ți-aș spune că îi cunosc deja, îmi sunt familie, îmi sunt acei câțiva prieteni ușor de numărat, dar greu de uitat. Pentru ei scriu astăzi, târziu în decembrie, strânsă de frigul unei inimi care uneori refuză să mai bată.

 

Delia Filip

 

 

Lasă un răspuns

