Septembrie cu flori


Aș fi vrut să-mi aducă frunze, nu flori. Dar e bun și așa.

De dimineață m-am trezit cu stomacul strâns de emoții. O decizie luată într-un simplu vis de noapte mi-a bulversat atât de puternic ziua încât o dată la cinci minute sunt nevoită să îmi reamintesc: a fost un vis.

Mâine începe vizita Comisiei de la Veneția pe la instituții. Se pare că prim-ministrul Victor Ponta a cerut opinia specialiștilor asupra funcţionării statului de drept în România. Ce-a mai rămas din el. Sunt curioasă cum vor decurge discuțiile cu judecătorii de la Curtea Constituțională.

Tot mâine ar fi trebuit să înceapă școala. Dar pentru că zăpada, ploaia și…educația ne iau mereu prin surprindere, Ecaterina Andronescu a mai amânat deschiderea anului școlar cu o săptămână. Poate că între timp apare și mobilierul. N-ar fi rău să înceapă și comandamentul de iarnă, că de…pun pariu că prima zăpadă ne prinde cu lopata-n portbagaj!

Dacă e să ne întoarcem însă la politică, deputații juriști discută mâine în comisie propunerea Parchetului de începere a urmăririi penale în cazul foștilor miniștri Borbely și Dobre. Poate ajung dosarele astea și marți în plen…anul ăsta.

Iar pentru că luna septembrie e ca și dusă, mă aștept să intrăm în precampanie. Oare acum mai invocă cineva numărul românilor în continuă scădere? Ciudat, asta ar însemna și scăderea numărului de parlamentari. Să fie însă! Pe 15 ar trebui să avem numele candidaților USL, vedem din partea alianței de dreapta ce se naște. Vorba unui prieten, pe 9 decembrie vom vota tot răul mai mic.

Între timp, eu caut ceva. Dau de știre când găsesc! S-aveți săptămână cu spor!

Delia F.
.

Un gând despre &8222;Septembrie cu flori&8221;

  1. Da, bine ai revenit Delia! Mi-a fost dor sa iti mai „aud ” gandurile. … ploaia, zapada, educatia… multe ne iau prin surpindere! Asa este!
    … Dupa cotitura, adeseori, nu e ceea ceea ce ma astept. Uneori surprind in mine insumi suflet nelinistit-curios, cautand si doritor sa anticipeze bine, sa gestioneze bine elementul surpriza. Am vazut insa, pe Cineva care, spre deosebire de mine, nu este niciodata luat prin surprindere nici curios! Nu e curios pentru simplu fapt ca stie!! Am inteles ca El vede toate si realizez ca imi e odihna cand merg in acord cu El. Am prins ideea ca, atunci cand sunt pe terenul Lui … sunt in siguranta. Pe terenul Lui, vede El de toate cele!!! Asa incat, mai deunazi gandindu-ma la cautarile ce le am „de facut”, am decis sa-mi fie principala cautare, terenul Lui! Da Delia, fie deci o saptamana cu spor! Imi doresc si iti doresc spor in a ne localiza, oriunde am fi, pe terenul Lui ! Intarzieri, rasturnari, analize, zdrobiri, discutii, indreptari, toate-toate-toate, stiu ca le putem privi si gestiona la dimensiunea lor reala daca ne pozitionam Acolo.

Lasă un răspuns

