Și m-am îndrăgostit..


Nu chiar acum, doar cândva, demult, departe. Adevărul e că…

Mă trezesc câteodată îndrăgostită de dragoste. Îndrăgostită de poveștile de viață a celor din jurul meu, îndrăgostită de iubirea pe care o văd între părinți, între prieteni, între oameni pe care nici măcar nu-i cunosc.

Mă trezesc deasemenea conștientă că nu-mi sunt deloc suficientă, nici intelectual, nici emoțional, în niciun fel.       Tânjesc după aceleași lucruri ca voi, iar asta mă face umană, nicidecum o mașinărie care să lucreze la foc continuu.

Nu cred în jumătăți, nu cred în suflete pereche, nu cred într-o viață roz și nu cred în oameni perfecți. Pentru că dacă ar fi existat oameni perfecți nu am mai fi atât de avizi să atingem perfecțiunea.

Cred că întotdeauna se găsește un tramvai în locul unui autobuz și nu cred în ultimul tren. Chiar și așa…mă uimesc oamenii care luptă fără limită, nu până la capăt. E și cazul Roxanei, care trăiește una dintre cele mai frumoase povești de viață și de dragoste.

Nu cred nici în reciprocitatea dragostei, cred însă că dragostea e mai mult decât un sentiment, iar împletită cu respect durează. E drept, nu mai mult de o viață, dar durează o viață. Și mai cred că sunt oameni pe care niciodată n-ai să-i poți uita.

Dar privind partea bună a lucrurilor, au înflorit magnolii, miroase a primăvară, iar ieri seară am făcut un efort de a veni pe jos de la unirii până acasă. Mi-era dor să fac asta. Pe drum mi-am amintit câteva lucruri elementare despre viață. Cum ar fi…că trebuie trăită:)

Da, știu, astăzi e congres USL și aș fi avut multă treabă de făcut. Dar pentru că sunt om, am rinichi, ceai și sentimente, mă bucur și de zile de primăvară.

Nu știu dacă am apucat să vă spun, dar…a venit primăvara! Bucurați-vă de ea!

Delia F.

14 gânduri despre &8222;Și m-am îndrăgostit..&8221;

  1. Când am citit titlul am crezut că din greșeală ai postat o pagină a jurnalului personal și am avut oarecum rezerve să citesc mai departe, dar… am citit, era deja în spațiul public 🙂
    Dar nu era ce crezusem e un articol foarte frumos. Expresia aceasta îmi place mult de tot ”mă uimesc oamenii care luptă fără limită, nu până la capăt”.
    Dacă îmi dai voie să o preiau pot face din ea o mediație.

  2. Sunt onorata Corneliu, la fel ca de fiecare data. Poti prelua orice ajuta. Si multumesc pentru apreciere!

  3. Thank you! E puțin filozofică dar are mare însemnătate pentru viața spirituală mai ales corelată cu câteva pasaje biblice. Abia aștept să o aștern pe hârtie.
    Thank you again!

  4. Deliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!… Acum am vazut debia postul tau si… MI-E DOR DE TINE!… Multumesc pentru ce ai scris…Pot sa vad dincolo de cuvinte.
    Da, ai ceai ( si cafea, oricand!), sentimente si o viata ce merita traita din plin, nu oricum! Iti inteleg fasiile de ganduri – amintirile legate de parc si de tot ce a insemnat candva in viata ta…
    Ti-am mai spus si pe 31 Dec la Starbucksul de la Vitan asta… daca vrei ceva indeajuns de mult, lupta pentru acel ceva! Nu mai tine cont de regulile nimanui, de obicei viata nu tine cont de reguli.
    Stii la ce ma refer, hold on to what you believe in!… :*

  5. Tot revii la ideea asta cu dragostea:) Ma faci sa zambesc.Dar nu cu rautate sau condescendenta sau alte asemenea. Oare…nu cumva ai trecut in strada si cu privirea in vitrina, ca si mine, la capitolul asta cu iubirea/dragostea? Sigur, e frumos ce-ai scris, este frumos sa vezi dragostea chiar si la distanta, sa vezi la altii, chiar daca in subsidiar macar, te incearca asa…ceva ca o parere de rau. Insa nu cred ca rezista (da, vad ca tu esti o credincioasa din punctul asta de vedere), mai ales in zilele noastre. Nu cred ca dragostea poate dura o viata. Cred ca mult mai putin dureaza. Lumea se plictiseste relativ repede de lume. Poate doar sa se transforme in respect, cum spui tu, desi pana si asta suna mai mult a oameni care iubeau prin…1922?

    P.S.: Urasc USL, PDL,…etc. Prea multi oameni mici in politica si politica e prea mica la noi. Inca. Cred sincer ca in politica sunt rataciti si oameni care sunt dezinteresati si vor sa faca bine, dar nu vor reusi. Nu, pentru inca ceva vreme buna, cel putin. Nu vor reusi pentru ca vor fi si ei infectati de infectia care exista in acest mediu infect (scuza expresia, dar chiar sunt elegant), vor fi influentati, ocoliti, inabusiti, redusi, manipulati…you name it. Sper ca viata sa nu ma arunce niciodata in acest mediu.

    In rest ai scris frumos:)

  6. Ce frumos vb de dragoste……excepţional….să îmi povesteşte şi mie cum te ai simti dacă o femeie ţi ar „programa” soţul la un suc…..indiferent în ce context…dar probabil că acea femeie nu cunoaşte că respectivul are o fata de 2ani …că e căsătorit de 3….şi că are deja o familie….

Lasă un răspuns

