Au înflorit pomii


Veneam spre casă. Cu pași repezi și siguri, aproape ca întotdeauna. Mă gândeam la zilele grele din ultimele luni, la zilele frumoase și pline de provocări, dar grele. Mă gândeam că ieri a fost ziua iubitului meu părinte – tata – și că eu am fost la muncă, niciodecum ornând un tort sau clădind un teanc de clătite.

Nu simțeam regrete, doar tristețea că prioritățile-mi aparțin. Mi-am imaginat că-mi port pașii spre o altă casă, într-un alt oraș, acolo unde nu găsesc un apartament gol, ci o casă plină de bucurie. Dar visul meu s-a sfârșit brusc. Eram pe trecerea de pietoni așa că m-am trezit din meditație, ajutată de un claxon ce-i drept și mi-am continuat drumul.

Cu pași la fel de repezi și la fel de siguri. Și m-am oprit. Era un pom, nu îi știu neamul. Era acolo, diferit de ceilalți. Prima dată am simțit parfumul, apoi am deschis ochii și fără să înțeleg ce fac, mi-am ridicat mâinile.

Așa că mi-am sunat mama și i-am spus: au înflorit pomii! Odată cu ei mi-a venit și primăvara sufletului, acea căldură care îți amintește că orice s-ar întâmpla, oriunde ai fi, întotdeauna există niște brațe, care au luptat cu câteva decenii deja, niște brațe care vor să te strângă cu putere.

Au înflorit pomii, iar mirosul lor mi-a cuprins și mie sufletul! Dragă tată, dragă mamă, mi-e dor de voi!

 

Delia F.

 

p.s. Iubesc poza asta pentru că îmi amintește că uneori, în fața frumosului, trebuie să își pleci capul:)

7 gânduri despre &8222;Au înflorit pomii&8221;

  1. Multumesc frumos draga Julia:) Nu e intamplator ca sentimentul sa fie reciproc. Te astept in Capitala! Au inflorit pomii!

  2. In fiecare seara cat as fi de nervos si obosit ,daca citesc un post de al tau asa ma calmez si vad o latura a vieti pe care o uitasem !!! Succes in continuare !!!!!

Lasă un răspuns

