Iar e ziua ta…


Și ce să-ți scriu? Ți-am spus deja de-atâtea ori. Îmi esti cap de listă atunci când vine vorba de prieteni. Mă enervează însă că îmbătrânești. E împotriva firii, era mai amuzant când doar creșteai și te vedeam visând.

Acum nici măcar nu știi ce-ai putea să faci de ziua ta. Și mă intrigă treaba asta. Aș fi vrut să te duc pe înălțimi de munte azi, să te fac să râzi până dimineața când ți-ar fi înghețat mustățile și să îți amintesc de serile în care mâncam plăcinte cu brânză la lumina lumânării. Nu de alta, dar în acele vremuri stăteam în Berceni, iar acolo curentul electric se furnizează după inima omului.

Să râdem de clătitele noastre cu banane și finetti, de mesajele în spaniolă trimise de oameni care au și copii astăzi, de tartele cu ton și roșii..toate din…Suceava îndepărtată și cam..înghețată.

Și-aș mai fi vrut să-mi povestești de nopțile din oradea, în care te-am ignorat din prea multă bunătate, de nopțile în care îți povesteam printre sughițuri de dramele sufletului meu, de zilele în care îmi spuneai doar că ești lângă mine și că totuși nu vrei să mă auzi, cel puțin nu plângând.

Iar e ziua ta, iar eu nu sunt acolo. Aș vrea să opresc timpul în loc, să vin, să-ți cuprind toată bucuria și să ți-o așez pe brațe, să te las să o legeni acolo până când se scurge intertimpul. Apoi să reaprind timpul și să te văd trăind cu îndoită spernață și cu mai înalte aspirații.

Îți amintești cum ne-am cunoscut? Eu îmi amintesc și altceva, ceva mai bine de atât. Îmi amintesc de faptul că n-aș vrea să-mi văd inima trăind fără tine, iar sentimentul ăsta în am de câțiva ani buni. La mulți ani puștoaico!

Poza asta are cel puțin șase ani, dar cam pe-atunci s-a născut și prietenia noastră:)

 

Lasă un răspuns

