Voi ați văzut?


Veneam seara asta spre casă. Era târziu deja și mă gândeam cum să-mi arunc mai repede cizmele și să aterizez în pat.

Mă simt resetată. Efectiv simt că m-am desprins de tot ce eram și că acum lucrurile sunt ca și cum nu ar exista un..ciudat, dar…ca și cum nu ar exista un trecut. Asta în contextul în care nu pot să neg trecutul și faptul că ceea ce sunt acum e rezultatul lui.

Dar așa mă simt. Și e ciudat, pentru că lucruri pentru care m-aș fi zbătut acum o săptămână, astăzi mi se par irelevante. Nu toate, nu mi-am schimbat sistemul de valori, nu au plecat principiile, nici măcar nu au venit altele..efectiv..m-am rupt.

Poate pentru că am scris de atât de multe ori că mă rup, mă frâng…încât s-a întâmplat. Mă simt ca un astronaut scăpat în spațiu, doar că eu îmi simt și frânghia pe care merg exact acolo încotro trebuie să ajung.

E ca și cum cineva îți ia un bagaj imens din spate și te întrebi ce sens are drumul fără greutatea respectivă. Asta e senzația mea acum. Nu că mi-aș vrea apăsarea înapoi, din contra. Doar că e…ceva nou.

Și poate că ar trebui să vorbesc despre Ritli, Ciuhodaru, Bunea sau Ghiță acum. Poate că ar fi mai interesant să dezbatem cât de coruptă a fost campania electorală din 2009, dacă legea sănătății e o mare defavoare făcută societății românești, dacă SMURD falimentează în cazul privatizării serviciului de urgență sau despre noile modele scoase săpămâna asta în salonul auto de la Detroit.

Și da, sunt subiecte la zi, pe care am putea dezbate la nesfârșit. Dar am altceva de spus. Când am ieșit de la metrou, cu toată resetarea mea, am zis: wow. Pe bune, voi ați văzut luna seara asta? Zici că e un balon legat cu ață de pământ, e splendidă!

Delia F.

 

4 gânduri despre &8222;Voi ați văzut?&8221;

  1. Delia, poate e timpul pentru un nou inceput. E timpul pentru o era in care iti aloci si tie timp sa observi luna, sa faci o plimbare in parc, sa te relaxezi sau sa te distrezi. Nu ajuta la nimic sa iti faci prea multe griji. Sau sa muncesti pana nu mai stii de tine. Poate prin faptul ca acum nu-ti mai bati capul pentru nimicuri mintea ta vrea sa iti spuna: „nu a fost niciodata sa nu fie cumva, ia o pauza”. Dunno`…just sayin`, la urma urmei iti vorbeste o „copilita fara minte” dar care vrea sa stie ca iti traiesti tineretea si ca nu o lasi sa treaca pe langa tine! Ia vezi, poate o asculti 🙂

  2. 😀 fain ca ti-ai dat seama, si de bagaj si de luna, inseamna ca inca este speranta pentru omenire, cel putin pentru inca o persoana 😀 😉

    Apropo de ce se intampla in jurul Sanatatii in Romania, in cateva cuvinte, dupa cum vad eu lucrurile, Raed s-a implicat foarte mult ca lucrurile sa mearga bine, dar vezi tu, daca sistemul de urgente merge din bine spre mai bine, NU E BINE, pentru ca asta inseamna sa fie salvate vieti, iar acest lucru este grav, din cauza ca unele grupuri de persoane au alte interese decat sa faca un sistem sa functioneze spre binele populatiei, unde sunt beneficiile financiare ale lor? si mai zic si ca suntem prea multi!!

    Asa ca nu ma mai mira nimic, de la stricarea unui sistem de urgente, la sistem de coplata in asigurari, si altele care urmeaza, in detrimentul bunastarii populatiei …
    (OffTopic Auzim peste tot ca Libia si-a castigat Libertatea …. Q: Crezi ca in Libia este vorba de democratie si libertatea oamenilor? – think again!)

    Considera un show tot ce se intampla, noi avand bilete pe primul rand! 😉

    PS: Tot ce putem sa facem este sa nu facem parte din show, sa ne detasam si sa „enjoy life” cum putem mai mult si mai bine! No stress, no worries! 😉
    cheers,

  3. @Sonia, multumesc copila scumpa! Multumesc!
    @Bogdan…lucrurile inca nu se vad asa cum sunt, mai dureaza putin pana cand le vom vedea in ansamblu, sau nu le vom vedea. Dar dupa cum spui tu, sunt si lucruri…evidente. Trebuie sa povestim mai multe, dar nu pe blog.

Lasă un răspuns

