Crăciun cu bucurie


În casa mea nu miroase a cozonac și nici a sarmale. Nu am prăjituri dacă vă gândiți să mă colindați, iar langă fereastră stau răsturnate niște cadouri pe care aștept să le trimit celor dragi prin Poșta Română și Paul (mulțumesc Paul).

Nu am brad de crăciun, și singurul miros de decembrie vine de la ușă. Acolo stă atârnată o coroniță de brad. N-am luminițe, ci o veioză nenorocită pe care trebuie să o sting ridicându-mă din pat, pentru că nu are un întrerupător sau comutator, așa cum l-o fi chemând.

Am ajuns de curând acasă. M-a lovit aceeași casă goală, dar nu rece (dimineață am deschis toate caloriferele, doar doar am să găsesc ceva căldură acasă).

Îmi lipsește gălăgia făcută de mama în bucătărie și bucuria lui tata. Îmi lipsesc nepotul și iubiții lui părinți. Și nu-mi sunt singurele lipsuri. Dar nu am de gând să las toate astea să mă lipsească de bucurie.

Ascult colinde și mă pregătesc pentru ziua de mâine, când am șansa să transmit bucurie și celor care au poate ceva mai puține motive decât mine ca să fie fericiți. Despre asta e Crăciunul, despre oameni care devin daruri, despre bucurie în mijlocul unui joc de puzzle neterminat, despre Darul divin.

Să aveți Crăciun cu bucurie scumpii mei cititori!

Delia Filip

2 gânduri despre &8222;Crăciun cu bucurie&8221;

  1. Micuta de tine…eu m-as urca intr-un tren si in cateva ore sunt acasa.Oricum,iti doresc Sarbatori Fericite si poate la anul nu ai sa mai fii singura 🙂

  2. Deli… noi am fost acasa, in familie… si printre ganduri s-a strecurat dorul de tine…
    De Pasti, ce planuri ai?
    Avem o camera pregatita sa primeasca prieteni dragi.
    Ce zici?

Lasă un răspuns

