Pantofi de lac și meine einzige liebe


Urăsc pantofii de lac. Îi uram. Seara asta m-am îndrăgostit de ei. Am intrat în Opera Română, pe scenă: Orchestra de la Viena. Dacă nu ați ghicit încă, vă dau ultimul detaliu: Vienna Classic Christmas.

Da, de la Peter Guth la ultimul instrumentist, toți aveau pantofi de lac. M-am uitat la ei, mi-am proptit privirea fix în botul pantofilor și până la pauză nu am mișcat decât pentru aplauze.

Un spectacol extraordinar – e puțin spus pentru reprezentația din seara asta. Guth e al treilea dirijor din lume de care am auzit să își facă treaba cu vioara în mână, primul Johann Strauss – despre care am citit, al doilea – un violonist strălucit cunoscut în București, și el – Peter Guth. Fără îndoială, ei se descurcă fără niciun băț între degete, exceptând arcușul.

Să mă întorc la concert. Polca, vals și balet, soprana Monika Mosser și cuplul de balet Beate Cramer si Andrej Milo. După două ore nu îmi venea să cred că s-a terminat. Nu am avut timp de reacție să strig în gura mare că vreau un bis, dar după privirea-mi pierdută, cu siguranță cei din jur mi-au simțit încântarea.

În consecință, da, vă doresc din suflet să aveți oportunitatea să participați la un astfel de eveniment. E de nedescris în cuvinte. Iar dacă veți beneficia și de un loc bine poziționat, așa cum am avut eu parte, e de vis. Nu am vrut să fotografiez sau să filmez nimic, am vrut să rememorez totul din minte. Totuși, atașez un clip de pe youtube, care sper să vă provoace la o experiență similară.

o2iAaEyvWqA

3 gânduri despre &8222;Pantofi de lac și meine einzige liebe&8221;

Lasă un răspuns

