Învață-mă să-mi număr bine zilele


A mai trecut un an. Moș Crăciun și Coca Cola au grijă să ne reamintească asta în decembrie. Colindele sunt despre prăjituri și cozonaci, portocale și tiramisu. Crăciunul și Revelionul au doar valoare comercială și sunt veritabile ocazii pentru marketing și petrecere.

Masa și felicitările sunt însoțite de Colebil și de Unitatea de Primire Urgențe, în caz de indigestie. Porcii sunt tranșați, curcanii jumuliți. Familiile sunt destrămate, soțiile infidele, soții neiubitori și copiii neascultători. Tinerii vor să cunoască doar adrenalina, fără să știe că ar putea să o descopere și făcând lucruri mai cu…cap. Angajații visează la prime, iar angajatorii la croaziere în Caraibe.

Îmi vreau sărbătorile, îmi vreau oamenii dragi, îmi vreau bucuria. Spuneam acum puțină vreme că îmi vreau inima fără de lacrimi. Fals. Îmi vreau doar inima. Atât.

Dimineață mi-am amintit un lucru. Că din înțelepciunea după care tânjesc face parte și cunoașterea numărului zilelor mele. Se pare că Cineva știe și când se pune punct și cum se pune punct. Gândul m-a lovit ca din umbră și am așteptat astăzi să primesc un număr. În mod evident, nu l-am primit. În schimb, știu sigur că „fără număr„ nu se aplică pentru mine, cel puțin nu aici.

Pentru că vine Crăciunul și pentru că se fac urări, vă doresc bucuria pe care doar dragostea autentică o dă, pacea pe care am descoperit-o în Unul singur, Dumnezeu și întelepciunea de a vă număra bine zilele!

Sărbători fericite!

 

 

4 gânduri despre &8222;Învață-mă să-mi număr bine zilele&8221;

  1. Scopul de a număra bine zilele este de a căpăta o inimă înțeleaptă.
    Considerând faptul că Ps 90 este scris de Moise, adică e sriere evreiască trebuie știut că inima și mintea adesea înseamnă același lucru…
    Câte fapte bune nu se pot face cu o minte și o inimă înțeleaptă!

Lasă un răspuns

