Pentru că moartea nu ține cont de aniversări


Pentru că eu cred că un om nu poate fi doar bun sau doar rău, ci împletește momente de slăbiciune cu momente de om frumos.

Pentru că eu cred că o greșeală poate fi nu doar iertată, ci și uitată, fără ca viitorul să fie privit prin prisma acesteia.

Pentru că eu cred că abandonul e practicat de fiecare dintre noi într-o mai mică sau mare măsură, într-un context sau altul.

Pentru că eu cred în geniul și caracterul unei persoane și în puternica marcă pe care acestea i-o dau omului.

Pentru că sunt sigură că orice om, de la Iuda la Patriarhul Daniel, are sau a avut pe cineva care adânc în suflet îi poartă sau i-a purtat iubirea.

Pentru că atunci când am să plec aș vrea ca cel pe care-l iubesc să-mi spună: la revedere, iar atunci când mă bucur să fiu înconjurată de cei care sunt ai mei și în mod deosebit pentru că moartea nu ține cont de aniversări:

La mulți ani Regelui Mihai!

La revedere Liviu Ciulei!

3 gânduri despre &8222;Pentru că moartea nu ține cont de aniversări&8221;

  1. Fragment ce m-a marcat profund si mi-a trezit identitatea amortita cu un anestezic bazat in esenta pe minciuna si ipocrizie din partea celor ce l-au urmat in conducerea tarisoarei noastre dragi numita inca Romania:

    „Cele mai importante lucruri de dobândit, după libertate şi democraţie, sunt identitatea şi demnitatea. Elita românească are aici o mare răspundere.

    Democraţia trebuie să îmbogăţească arta cârmuirii, nu să o sărăcească. România, ca şi toate ţările din Europa, are nevoie de cârmuitori respectaţi şi pricepuţi.” […]

    […] „Nu văd România de astăzi ca pe o moştenire de la părinţii noştri, ci ca pe o ţară pe care am luat-o cu împrumut de la copiii noştri.

    Aşa să ne ajute Dumnezeu!”

  2. E drept George. Imediat dupa ce Regele Mihai si-a tinut discursul am rescris ultima lui fraza si am publicat-o pe facebook pentru ca rasuna prea tare in mintea mea. Un discurs viu, probabil de asta ne macina, ne trezeste, ne motiveaza, ne dezamageste…

  3. Ce faci Delia, cum e viaţa-n Bucureşti? Long time no see/hear.

    Şi eu am ascultat discursul regelui, a fost ceva cum n-am mai avut demult, nu neaparat că ar fi regele, că ar fi ceva deosebit, dar demult n-am mai auzit cuvinte de genul folosite de cineva cu demnitate în postură similară.

    A fost o lecţie (sper) pentru aceşti (mă abţin) aleşi ai neamului.

Lasă un răspuns

