Deschide-ți fereastra


Deschide-ți fereastra și lasă-mi inima să înflorească acolo. Fără de tine mi se risipeste iubirea. Și de pământ străin nu vreau să aud. Alerg în rădăcini și n-ai idee cât de mult doare, dar în alergarea mea încerc să las în urmă un parfum diferit de al celorlalți, sperând că ai să-l recunoști și ai să mă chemi la tine.

Mi-ar placea să mă opresc însă, nicăieri altundeva decât sub fereastra ta. Să îmi faci inima să înflorească după care să mă lași dau aromă zilelor tale.N-aș renunța la alergare, dar fiecare popas sub fereastra ta ar fi alinarea tuturor durerilor mele. Visez căldura și zâmbetul văzute odată acolo.

Dar fereastra ta e închisă, iar zilele trecute părea chiar ferecată și eu nu am puteri, sunt doar o biată floare gata, gata să fie înghețată de o noapte rece de octombrie. Nu am putere să deschid fereastra…

Deschide-ți fereastra și lasă-mi inima să înflorească acolo.

Lasă un răspuns

