Și dragă Moșule, adu-mi te rog și niște Colebil!


Vin sărbătorile. În curând vom fi nevoiți să auzim și să privim binecunoscutele reclame pentru Colebil, Digest duo și Triferment.

Mesajul lor e simplu:

„Mâncați, până crăpați – apoi luați pilula minune! Vă va ajuta să petreceți noaptea de Revelion pe Tron. Apoi veți putea continua să mâncați”

Sau, după cum spun ei în termeni mai elevați, aceste pilule stimulează digestia așa încât să puteți avea sărbători fericite și să nu vă rostogoliți în loc să vă deplasați pe picioare.

A fost vară. Pentru că „suntem nevoite”  vrem să ne etalăm talia de viespie și să ne fluturăm silueta în fâșii de haine rochițe cât mai..lejere suntem bombardați cu: XL-S, Superslim, Capsula de varză și Capsula cu oțet de mere. Cereale pentru slăbit, adidași pentru slăbit, ciorapi pentru slăbit, sutien pentru slăbit, cafea pentru slăbit, mereu pentru slăbit, usturoi pentru slăbit.

Mesajul lor e simplu:

Scapă de imaginea de hipoptam balerin! După ce ați mâncat până la refuz, ați luat pilula minune (vezi exemplul de mai sus), ați lâncezit o iarnă pe canapea în fața televizorului, luați a doua pilulă care vă va subția văzând cu ochii. Burta va cădea, șoldurile vor dispărea, puteți din nou zbura!

Nu, nu exagerez. Sesiunile de teleshoping asta vând, poți sta pe canapea să te uiți la televizor în timp ce pastila minune sau aparatul „grasimoreductor” vor lucra pentru tine.

Tratează gonoreea, herpesul și mai nou: vă găsim medicament pentru orice BTS ( boli cu transmisie sexuală).

Mesajul lor e simplu:

Just do it. Nu contează unde, cum, cu cine. Nu contează cadrul și consecințele. Cel mai rău lucru care ți s-ar putea întâmpla e sarcina, pentru că noi te păzim de orice altă boală care..oups, defapt..sarcina nu te ucide, dar una din aceste BTS-ul te-ar putea afecta pe viață, ți-ar putea lua șansele de a mai face prunci și ți-ar limita șansele la o viață normală, dar NOI te protejăm sau…tratăm. Mă rog, încercăm.

Pare amuzant și poate e, privit din afară, dar în realitate nu e deloc. Am învățat că bucuria stă în lucruri simple, de la a fi echilibrat în mâncare, distracție, muncă la a te bucura de soare, zăpadă și zborul ciorilor sau al avioanelor.

Și dacă am trăi așa? Am falimenta industria farmaceutică și nu numai! Dacă valorile noastre ar fi cele corecte nu ar trebui să crăpăm în noi, nu ar trebui să ne expunem, nu ar trebui să ne turnăm în formele date de reviste și care NU reprezintă frumusețea autentică, nu ar trebui să tratăm BTS-uri și nu ar trebui să salvăm o lume de la autodistrugere.

Am planta copaci în loc și am privi la stele, mă rog, la lună pentru unii. Afundarea în imoralitate, în lipsa oricărui echilibru și promovarea excentricismului vor aduce însă loc pentru tratarea dramelor, a cruntelor depresii și a consecințelor deciziilor pe care le luăm și care afectează o lume întreagă, nu doar micul nostru univers.

Și Moșule, adu-mi te rog și niște colebil!

Un gând despre &8222;Și dragă Moșule, adu-mi te rog și niște Colebil!&8221;

  1. Deja te gândeşti la sărbători? :))
    Oameni comozi au existat dintotdeauna. Bine că s-a găsit cine să-i facă mai săraci, nu mi-e milă de ei :))

Lasă un răspuns

