Puzzle


Îmi plac jocurile de puzzle. Îmi dau ocazia să fac o treabă bună pentru a crea o imagine de ansamblu. Au trecut cel puțin 10 ani de când nu am jucat așa ceva, dar stai puțin…

Există un puzzle la care mă uit chiar acum și mă întreb cum va așeza Jucătorul piesele și unde. Eu nu văd nicio potrivire, cred că sunt din jocuri diferite, e imposibil să legi unele lucruri. Ai priceput ceva din ce trântesc aici? Hai să o spun altfel.

Vorbeam acum ceva timp despre uși. Ei bine, am impresia că uneori închid uși singură și privesc apoi speriată prin gaura cheii pentru a-mi confirma că am închis ușa potrivită. Nu, nu era cea potrivită. Alteori, cred eu că Dumnezeu îmi închide o ușă și culmea, nu deschide imediat nicio fereastră. Așa că îmi adun puterile și mă trântesc în ușă, cu spatele, cu fundul, cu umărul, cu picioarele. Nimic.

Și se pare că nu se schimbă nimic. Imaginea de ansamblu e aceeași: eu pândind după o ușă și trântindu-mă în alta. Ce simplu ar fi să renunț, așa-i? S-o crezi tu!

Da, mă uit deci la un puzzle care nu se referă doar la mine și mica mea lume, ci la un mare necunoscut. Habar n-am cum trebuie să arate în final imaginea și de asta nu pot să mut eu piesele. În plus, n-am nicio idee de ce s-ar potrivi unele dintre ele, sunt necioplite la propriu, n-au nicio logică, nu formează…nimic.

Dar Jucătorul știe cum arată povestea finală, știe tabloul cu fiecare culoare aferentă. Oare asta înseamnă că eu sunt o piesă și că ar trebui să-mi iau în primire locul? Da, cred că Jucătorul nu e doar un expert, ci și producătorul jocului, mă bazez pe El.

 

5 gânduri despre &8222;Puzzle&8221;

  1. Îmi aduc aminte un moment în care băiatul cel mic (3 ani) încerca să pună câteva piese într-un mic puzzle și nu le prea dădea de capăt. După ce a făcut tot ce a depis de el și-a ridicat privirea către mine și în ”păsăreasca„ lui a început să îmi spună hep, hep, daddy hep me. Bună lecție pentru acele timpuri când nu mai știm unde potrivesc piesele din jocul acesta al vieții.

Lasă un răspuns

