Te caut


Am privit prin geamul afumat fumuriu al mașinii și te-am căutat. Fiecare lumină de la fiecare fereastră părea un semn că ai putea fi acolo, dar era doar o lumină. Am trecut pe lângă multe blocuri și atunci când ajungeam la un altul, stomacul se strângea de emoție, sperând că ești acolo. Dar nu, nu erai. Eram doar eu și geamul ăla nenorocit. Măcar de aș fi fost în stare să-l sparg și să strig așa încât să mă auzi, dar nu.

Mi-am ridicat privirea, tot prin geam, dar de data asta mai sus de blocuri. Nu erai nici acolo și nici n-ai idee cât de mult aș fi vrut să te văd. Te caut și simt că mă pierd pe mine în căutarea asta, dar parcă nu mai contează.

Am coborât din mașină și m-am uitat după tine, am sperat din nou că fiecare lumină din fereastră ai putea fi tu, dar nu, totul a fost o amăgire. Așa că am urcat la același al șaselea etaj, am deschis aceeași ușă familiară și am găsit aceeași încăpere goală și rece.

Dar nu te dau pe nimic, am să te caut până te găsesc, dragă lună!

Les Brown spunea: țintește spre lună, chiar dacă n-ai să reușești, măcar ai să fi printre stele. Dar de data asta stelele au o lumină atât de fadă pe lângă a ta, încât nu pot să mă opresc din a te căuta. De asta fiecare fereastră îmi pare cunoscută, poate că te ascunzi acolo, sau poate că nici măcar nu te ascunzi, doar vrei să te găsesc, așa că te caut.

Și stelele, Doamne, toți îmi vorbesc de strălucirea lor, de faima lor, de valoarea și frumusețea lor, dar eu, eu tânjesc după tine atât de mult încât aș da tot regatul lor pe tine și da, pentru mine cerul ar fi frumos și fără stele, dar să te am pe tine, dragă lună.

Să te am pe tine, de-asta te caut..

Lasă un răspuns

