Îmbrățișarea bunei cărți a rimelului sau buna carte a rimelului îmbrățișat


Îmi place bunătatea, îmi plac oamenii care zâmbesc și spun o vorbă bună. Îmi plac atât de mult încât uneori mă văd nevoită să fiu eu om bun pentru ei, într-un mod ipocrit. Atunci când am de-a face cu furnizori de servicii, vânzători sau orice specimen de genul acesta, fac exces de zâmbet și bunăvoință.Da, uneori exagerez.

Am făcut un test ieri. Am mers pe străzile bucureștiului vechi și am vrut să văd câte frunți se pot descreți, nu eu, ci un zâmbet și o vorbă bună. A funcționat, vă recomand să încercați și voi. Nu, nu cred că e o chestie exagerată, cred că și-așa avem suficiente probleme, avem nevoie de cineva care să se străduiască să ne facă ziua puțin mai frumoasă. O variantă ar fi să o facem unii altora. Și da, acum zâmbesc și probabil că dacă ai fi aici ți-aș spune că îmi place puloverul tău, sau măcar culoarea.

Mâine este noaptea bibliotecilor. Da, acele clădiri imense, cu rafturi care au mirosul de stejar vechi și cărți care miros a igrasie și mucegai sau poate a copac verde. E greu să crezi că un copac desfrunzit ascunde și viață, așa-i? Oricum, am să fiu acolo. Vă aștept și pe voi! Pentru informații suplimentare, click aici.

Iubesc rimelul când se termină. Rimelul și genele mele sunt două lucruri care se iubesc și nu prea. Oricât de rezistent la apă ( și buzunar ) s-ar anunța rimelul, nu știu cum reușesc, dar seara ochii mei ajung să cunoască toate particulele din unsoarea aia neagră. Dar când e pe terminate începe să-mi placă, dintr-odată descopăr că e cel mai bun rimel pe care l-am avut. Până-l iau pe cel nou, aceeași poveste. Mă tem însă că procedez la fel și cu alte lucruri, nu doar cu rimelul.

Azi dimineață am coborât din lift și când să ies pe ușa scării, un puștan de vreo 7,8 ani mi-a ținut ușa spunând: „Sărumâna”. I-am mulțumit și l-am mângâiat părintește pe cap. S-a lipit de mine ca un pisoi căutând căldura. Ciudat, de mici căutăm afecțiunea, o căutăm peste tot, până o găsim. Pe drum m-am uitat la toți școlarii și încercam să-mi imaginez dacă cineva i-a îmbrățișat înainte de a pleca de acasă. Da, aș fi vrut să mă îmbrățișeze și pe mine cineva astăzi, dar am lăsat în urmă o casă goală și rece.

Să aveți o zi caldă în suflet, colorată ca o toamnă și cu bucurie de cer!

Delia F.

P.S.Vreau să aud huruitul motorului de avion și să privesc aripi prin aburii unei cafele savurate într-un aeroport. În rest, vreau tăcere.

5 gânduri despre &8222;Îmbrățișarea bunei cărți a rimelului sau buna carte a rimelului îmbrățișat&8221;

  1. Iti trimit eu o imbratisare calduroasa de departe (nu chiar foarte departe!)! iar zambetul tau… is the best! 😀
    Noaptea bibleotecilor!!! Nu stiam, vreau, vreau, vreau!

Lasă un răspuns

