Necunoscut să zbor


Nu sunt fluture sau pasăre, sunt cel mult un cal sau mai bine spus..un fel de măgar. Dar…

Dacă aș avea aripi, astăzi aș zbura la tine. N-aș vrea să îți spun nimic. N-aș vrea nici măcar să te ascult vorbind, ci doar să te însoțesc pe drum, până a doua zi, sau poate până când zilele s-or termina.

Un zbor tandru și elegant, să-ți ating obrazul cu aripa mea și să mă retrag repede, cu frica să nu stric fantasmul acelui moment.

Să-mi mișc aripile în ritmul respirației tale, să-mi duc viața în același ritm, să fie ultimul ritm pe care-l aud înainte de a-mi închide ochii pentru a-i deschide pe o altă lume.

Să respir parfumul tău și să-l interiorizez atât de profund încât creierul meu să producă imagini și imagini ale tale, la nesfârșit, iar eu să rămân cu acel zâmbet tâmp pe față pentru totdeauna, singurul zâmbet pe care mi-l iubesc.

Să fac ultima plecăciune pentru a-ți săruta genunchiul cu care ai îngenunchiat într-o zi lângă mine și ai înălțat o rugă spre același Dumnezeu în care cred și eu..și apoi să plec, să zbor…să zbor la cel mai frumos zbor posibil, cel veșnic.

Și astăzi am aripi, doar că singurul fel în care pot să zbor e în credință, speranță și dragoste.

Și îmi întind aripile, le întind până când simt că le voi smulge din trupu-mi…fără să mai știu de mine și de ceea ce simt, le întind și zbor, până „a doua zi”, când am să o fac în jurul tău.

Un gând despre &8222;Necunoscut să zbor&8221;

  1. Înțeleg bine ce spui și este frumos așezat ”pe hârte”, dar problema e cu fotografia. Ai ales un cal de specie arabă, fără glume și cred că se potrivea mai bine Pegasus, măcar acesta e de la greci și e înaripat.
    Dar totuși nici un cal de la carul care l-a răpit pe Ilie nu era rău.

Lasă un răspuns

