Am bucurie


Grecia a mai aprobat un impozit, taxa pe proprietate. Locuitorii protestează față de măsurile astea de ceva timp, nu mă bucur pentru ei, dar astăzi mă bucur că trăiesc în România.

Un bărbat din Vaslui și-a plătit amendat pentru încălcarea regulilor de circulație cu…monede de cinci și zece bani. Nu îmi place să mă trag de șireturi cu autoritățile și nu susțin o astfel de atitudine, dar uneori e nevoie de gesturi care să ne stârnească zâmbetul și să ne aducă ceva bucurie.

Traian Băsescu e și el om. Ieri a glumit cu foștii campioni ai României, repetând o replică a fostei atlete Maricica Puică: „Mă lesi!” Atitudinea lui destinsă îmi amintește că unele lucruri nu trebuie luate prea în serios.

Trei românce de etnie romă au fost filmate la furat de bijuterii în Marea Britanie. Două au fost arestate, una a fost declarată „neidendificabilă”, iar bijuteriile au căpătat puteri supranaturale – sunt invizibile și de negăsit. Încep să cred că și salariul meu are aceleași proprietăți.

Au apărut primele poze cu Michael Jackson mort. Atâta vreme cât nu-s poze de dincolo nu știu de ce m-ar interesa.

Am multe motive de întristare astăzi, cu toate astea am bucurie, pentru că sunt lucruri în care eu dețin controlul, sunt lucruri în care eu pot doar să-mi fac treaba și sunt lucruri pe care nu trebuie să le iau chiar în serios.

Să aveți o zi de bucurie!

 

Recomand:

Timp

O portocală, un cântec și-o viață

Provocarea urbanității

Foameaaaa

 

 

3 gânduri despre &8222;Am bucurie&8221;

Lasă un răspuns

