Am aplicat la Superblog 2011


Am aplicat la Superblog 2011. Nu am mai participat la niciun concurs de blogging până acum, dar niciodată nu este prea târziu să încerc ceva nou. Dacă vrei, poți intra și tu în competiție!

Concursul e la a 4-a ediţie,iar 30 septembrie e ultima zi de înscriere. Vei găsi aici regulamentul şi formularul de înscriere.

Despre sponsori,parteneri şi organizatori citeşte aici!

3 gânduri despre &8222;Am aplicat la Superblog 2011&8221;

  1. Ma bucur pentru tine Delia ..si te sustin ! In momentul de fata , sunt implicata in prea multe lucrari, licenta, proiecte etc si de aceea voi urmari aceasta competitie ca si un simplu sustinator al tau ! Sper ca imi dai voie sa fiu alaturi de tine ! Ai votul meu …in tot ceea ce vei face in legatura cu acest concurs ! Bafta !

Lasă un răspuns

