Încercăm sau perseverăm?


Uneori, faptul că încercăm poate fi considerat un eșec. Acest „uneori” e reprezentat de toate acele situații în care ar trebui să…perseverăm.

Un psiholog american, Neil Warren, spunea că de cele mai multe ori, căsniciile se termină din lipsa speranței.

Pe bune? Dacă moare speranța, moare dorința de schimbare. În acest punct, moartea căsniciei e doar o problemă de timp.

Ei bine, renunțând la speranță nu mai riști să fii descurajat. Ceea ce e bine, dar vei rata mii de șanse de a cunoaște durerea eșecului, durere care te va duce la ceva mai bun, chiar dacă e vorba doar de experiență.

Încercarea este importantă, dar nu cumva ai uitat să perseverezi? A persevera înseamnă să repeți acțiunea în care ai eșuat (dacă e cazul), dar să lupți pentru rezultate cu 10% mai bune în decursul unui an. E un țel mic, vei urca mult mai sus, dar faptul că te vei strădui să faci mai mult decât a încerca, te va face să câștigi ceva important: speranța. Nu confunda perseverența cu ambiția și încăpățânarea, alea sunt vicii, asta e o virtute.

Acum, eu știu că voi sunteți oameni perfecți și buni, dar eu am atâtea eșecuri că nu-mi ajung degetele. Știu doar că cele mai bune cărți ale secolului, au fost refuzate de zeci de editori, înainte de a fi publicate. Așa că îmi rămâne speranța că am să perseverez, nu doar să încerc.

2 gânduri despre &8222;Încercăm sau perseverăm?&8221;

Lasă un răspuns

