Acum un an


Acum un an şi ceva scriam, provocată de Ionut,  despre lucruri care nu îmi plac. Am scris 30 de lucruri, fără să îmi dau seama că peste un an am să mă uit la ele cu ruşine, pentru că lucruri pe care le urăsc, le-am făcut, şi mi-au schimbat iremediabil viaţa.

0. URĂSC MINCIUNA – dar am minţit

1. Nu-mi place mediocritatea. – dar am ales ceva în loc de „totul sau nimic”

2. Urăsc superficialitatea.  – dar mi-am jelit tristeţea proprie acasă în loc să fiu alături de R, în cea mai importantă zi a vieţii ei

3. Mândria este pentru proști. – sunt proastă câteodată

4. Urăsc să ascult oameni care se laudă cu ce sunt ei și cu ce au ei. – nu prea am avut cu ce să mă laud…

5. Urăsc să ascult oameni care ÎNTOTDEAUNA se plâng și îl învinuiesc pe Băsescu pentru gropi, încălzire globală și poluare. – dar am avut despre ce să mă plâng, mai mereu, şi nu era de vină Băsescu

6. Urăsc să ascult bârfe. – şi am bârfit sau am vorbit cu unii despre alţii

7. Urăsc glumele de prost gust, obscene, etc. – dar am râs la ele pentru că mi-a fost prea ruşine să caut uşa

8. Urăsc să ascult oamenii vorbind despre un anumit domeniu sau despre o persoana pe care NU îl/o cunosc cu adevărat. – dar am fost şi eu un om din ăsta

9. Urăsc prostia la oameni. – mai ales atunci când o dovedesc eu

10. Urăsc ipocrizia. – ştii ce aiurea e când eşti ipocrit cu tine? nu încerca asta!

11. Urăsc să vad femei neîngrijite și bărbați care au trecut în cealaltă pantă: “Vai tu fată! Mi-am rupt o unghie!!!” – mda, încă susţin asta

12. Urăsc să văd oameni obsedați de sexualitate, care o exploatează în cel mai comercial mod posibil. – dar deseori m-am întovărăşit cu ei, din circumstanţe

13. Urăsc să fiu manipulată de oamenii care-mi cunosc sensibilitățile și după ce au făcut din mine preș mă sună să-mi spună că se simt rău știind că am să merg să am grijă de ei. – sunt paranoia, mă simt prea des manipulată, dar cel puţin evit să manipulez…

14. Urăsc să fiu agățață(acum nu o duceți la extreme…dar agățatul e ieftin, încercați cuceritul dacă vreți ceva) – am învăţat că treaba cu cuceritul e atât de relativă…

15. Urăsc să aud manele sau/și muzică proastă pe strada mea. – Slava Domnului, am avut vecini de bun simţ

16. Nu-mi plac oamenii care put la propriu din carențe de bun simț și apă cu săpun. – peste de-ăştia dau zilnic în autobuz, dar nu mai contează, îi tolerez

17. Nu-mi place să văd în tramvai și autobuz oameni care se iau la harță cu controlorii. N-ai bilet, n-ai. Dar tupeu și nesimțire….– încă susţin asta

18. Dacă mergem pe stradă și scuipi guma pe jos, am să o iau la dreapta, chiar dacă acolo este o râpă imensă. – la fel şi cu seminţele, mănâncă-le, dar nu le arunca pe jos, aviz amatorilor de la blocul meu, care îmi pregătesc un covor de coji

19. Nu-mi plac persoanele care nu știu să fie sincere nici măcar cu ele. Ex: Vedem toți că te îmbraci prost și fără gust, dar tu vorbesti 24 din 24 ca ești fashion addicted. – huh, treaba cu sinceritatea e grea, pentru că adevărul doare, dar e necesar şi imperativ să fii sincer, fără nicio excepţie

20. Nu-mi place să fiu într-un restaurant și cineva să leorbăie sucul sau ciorba. Imi caut treabă pe la toaletă și nu mă mai întorc. – n-am prea ieşit la restaurant anul ăsta…criza

21. Nu-mi place să fiu sufocată. – şi nici să sufoc, e obositor

22. Nu-mi plac nesiguranța și lipsa echilibrului emoțional, oameni care plâng din orice, se panichează, etc. – nesiguranţă, dezechilibru, panică, anul ăsta le-am cunoscut, sunt urâte, dar când vine liniştea o preţuieşti altfel

24. Nu-mi plac nesimțiții, care nu știu să spună : Mulțumesc, Scuză-mă, Iartă-mă, Am greșit, Arăți bine astăzi(cu degetul), Buna dimineata, Buna seara, etc. – Da, asta aşa e. Am obosit să cer cuvinte, am obosit..

25. Nu-mi plac prietenii care mă cheamă undeva doar pentru că singuri nu ar avea acces și/sau nu s-ar simți prea bine. – Huh, îmi plac prietenii!

26. Nu-mi plac oamenii lipsiți de respect pentru femei și bătrâni. NU-mi place misoginii. – Nici acum.

27. Nu-mi plac oamenii lipsiți de doza normală de realism. – Uneori realismul e mai fals decât visurile, la urma urmei totul depinde de sistemul de referinţă, dar cmon, dacă ultimul ziar citit a fost în anii 90…mai discutăm

28. Nu-mi plac oamenii care mereu spun: ți-am spus eu, crede-mă, sau alte replici jegoase și enervante. – Oh, da!

29. Nu-mi place să fiu folosită ca însoțitor la nunți de către prietenii mei! Get a life, or a wife! – Nu a fost cazul

30. Nu-mi place să văd că majoritatea persoanelor nu știu să trăiască frumos.– da, nici eu nu am trăit prea frumos, dar niciodată nu e prea târziu să începi asta. Nu poţi să o iei de la capăt, dar poţi să faci drumul mai frumos pentru prezent şi viitor, astea sunt în mâna ta acum.

Delia Filip

P.S. Ca sa nu intraţi în depresie, iată câteva fotografii cu imagini ceva mai puţin frumoase, că de, om fi noi pasionaţi de frumos, dar exitsă şi „mai puţin frumosul”.

Așa distruși cum is, tot le-aș mușca mura aia de nas!

4 gânduri despre &8222;Acum un an&8221;

  1. ”Căci binele pe care vreau să-l fac, nu-l fac, ci răul pe care nu vreau să-l fac, iată ce fac!” Rom 7:19
    Cam atât pentru postarea aceasta. Cei care se identifică în cele de mai sus: înțelegem noi mesajul.
    Cât despe fotografiile acestea, hmmm… sunt sigur că spitalele de animale din America cu mare plăcere ar face câteva operații estetice. O, am uitat și ceva bănet pe urma lor.

  2. Doamne,mie mi-s dragi asa urati cum is ei, sunt caini. Cred ca si photoshop-ati putin, dar sunt genial de dulci cu ochii aia pierduti. Imi amintesc de mine cand ma desir in decizii fara sens. Multumesc pentru ca ma citesti Corneliu!

  3. You are welcome!
    Sigur a ”operat” cineva imaginile acestea.
    Știu un caz în care un cățel a fost accidentat de o mașină, iar după operații am observat că alerga mai repede ca înainte 🙂

  4. :))))))) Asta e prea tare! Cainii sunt senzationali, oricum ar fi ei, chiar si aia nervosi de pe strada, desi nu „agree„ cu ei pe-acolo.

Lasă un răspuns

