O nouă șansă, un nou început – fuga


Gândurile mi se adună, le iau pe rând, dar uneori ele își pierd răbdarea și năvălesc unele peste altele. În jurul meu am fotografii fizice și virtuale pe care le privesc și nu reușesc să îmi iau privirea de la ele. Sunt amintiri din copilările, amintiri din zile frumoase, cu frig și ploaie sau soare. Sunt amintiri de ieri și de acum un an. Sunt amintiri pe care nu pot să le distrug și nu vreau. Sunt amintiri de o viață.

Știu că atunci când drumul este anevoios se spune că mergi bine, ești în direcția potrivită. Dar e oare posibil ca drumul să fie anevoios și să fie un semn că ești tu prea măgar, a se citi încăpățânat, ca sa vezi că mergi prost? Da, e posibil. Și atunci, o nouă șansă mai are valoarea de un nou început?

Mă tot gândesc eu că un lucru nou nu poate sa fie prost, bine bine, excluzând varianta în care a fost cumpărat prost. Astăzi aș vrea să urlu: Nu mă lăsa să lupt în vânt, nu mă lăsa să alerg și să nu știu unde să ajung.

Poate e bine că fug, am să vă povestesc și vouă dacă, unde și când ajung.

2 gânduri despre &8222;O nouă șansă, un nou început – fuga&8221;

  1. Poate puțin off subject, dar se spune că ce este greu în viață nu înseamnă că e și rău.

Lasă un răspuns

