La mulți ani mama!


Iubita mea mamă,

Aleg să scriu astăzi, vreau să fiu sigură că sunt prima care îți spune cât de mult își dorește să ai mulți ani lângă noi. Mâine e ziua ta, iar pentru noi, cei care te iubim, nu este o zi simplă, este ziua în care ne bucurăm de tine și de fericirea pe care tu o aduci în viața noastră.

Îți multumesc pentru că ești cea mai bună prietenă a mea, multumesc pentru că ești un liant pentru familia noastră, multumesc pentru că nici acum nu am uitat cum stăteam întinsă pe pat, cu dureri în corpușorul meu de copil, iar tu te rugai lângă mine, să mai am zile. Și am avut, am trecut prin multe împreună, iar astea ne-au unit. Și astăzi simt când te rogi dragă mamă!

Ești o mamă extraordinară și vreau să știi asta și vreau să o știe toată lumea, că sunt mândră că ești mama mea și te iubesc!

La mulți ani!

p.s. Video-ul e de acum 2 ani, dar de atunci s-au schimbat lucrurile, te iubesc mai mult, iar ceea ce am zis atunci, chiar dacă era pentru 8 martie, o spun înmiit astăzi.

 

Lasă un răspuns

