Slăbiciuni


Cu toții vrem să fim cât mai aproape de perfecțiune, să nu cunoaștem slăbiciunile. Dar nu cu toții facem orice pentru a împiedica asta, din fericire.

Vrem să fim imaginea unor oameni puternici, care nu se sperie, care nu au frici, care își dau demisia o dată la 3 luni, care nu se îndrăgostesc, care sunt iubiți mai mult decât iubesc, oameni care au controlul asupra carierei, asupra familiei și asupra cercului de prieteni. Oameni care știu ce vor și când vor, oameni echilibrați emoțional, sentimental, spiritual. Ne este greu să recunoaștem că suntem nu doar pe pământ, ci și la pământ. Afișăm un zâmbet distrat și încercăm să pozăm în indiferenți. Sau dacă nu sunteți voi ăștia, înseamnă că doar eu sunt.

Nu aș vrea să mă știu dusă de val, nu aș vrea să mă simt îndrăgostită fără rațiune, nu aș vrea să mă dau frântă de indiferența altora. Mi-am personificat relațiile și mă port ca un cameleon, schimbându-mi atitudinea și reacțiile astfel încât să nu fiu mai presus sau mai prejos, doar să fiu.

Dar am slăbiciuni, deși adeseori neg dragostea – iubesc, deși par perfecționistă, ah, câte-mi sunt în dezordine, deși încerc să afișez întelegere – sufăr și cultiv amărăciune.

Da, am slăbiciuni și asta face din mine un om venit nu de pe altă planetă, ci de aici, dintre oameni. Iar asta e nu doar dezamăgirea ta, ci și a mea. Aș fi vrut să fiu mai mult, dar nu sunt.

3 gânduri despre &8222;Slăbiciuni&8221;

  1. În viață, se poate și este nevoie de mai mult, mai bine, mai frumos, mă refer la cele bune.
    Depide unde ne oprim, la constatările care adesea ne dezamăgesc și ne țin undeva pe la linia de plutie sau luăm în serios ”pot totul în Cristos care mă întăește”.

Lasă un răspuns

