Cum se scrie „dragoste”?


Femeia – ar trebui să fie plină de taine, captivantă, frumoasă, să dea viaţă şi valoarea. Femeia ar trebui să fie plină de pasiune şi romantism deştept, să-şi trăiască aventura dragostei în aşa fel încât balul, în lipsa ei, să-şi piardă strălucirea.

Femeia – este de succes, e un obiect posesor al unei cifre magice, 90-60-90 sau e supusă, gospodina ideală, mama perfectă. Mai exact: obosită, neînţeleasă, frustrată, copleşită de treburi.

Undeva între visul copilăriei şi femeia modernă mi-am pierdut „femeia”. Astăzi nu mai am aventuri romantice, am eficienţă, romane de amor, reviste, sex, bârfe şi teatru ieftin. Şi mă trezesc într-o căutare a inimii mele, o altfel de aventură menită să mă trezească la viaţă, fără cal alb, fără prinţ, dar cu  un vis mai presus de succes: dragostea.

Şi durerea făcută de spinii pe care calc mă ajută, spun eu, să îmi descopăr dorinţa de ceva mai înalt decât omul, în simţiri, în gândire, de…Dumnezeu. Şi e ciudat că pentru a începe să-mi trăiesc cel mai extraordinar vis trebuie să dau drumul din mâini la tot ce am şi să cred în ceva ce nu văd şi nu aud.

Constat că dragostea se scrie cu sacrificiu, renunţare, durere. Dar dragostea rămâne. Nu, nu relaţiile, nu banii, nu pilele, nu cariera.

Aşa se scrie „dragoste”.

2 gânduri despre &8222;Cum se scrie „dragoste”?&8221;

  1. Multumesc Corneliu. Frumos in cuvinte, dificil in realitate, dificil de exprimat practic:)

Lasă un răspuns

