Despre lucruri care niciodată nu sunt lucruri


Un om drag din Oradea îmi spunea acum câțiva ani despre cele mai importante lucruri în viață, care nu sunt niciodată lucruri. Nu știu de unde a învățat el despre asta, dar cuvintele lui îmi revin mereu și mereu în minte.

Am impresia că sunt prinsă în atâtea, să-mi schimb job-ul, să găsesc locul potrivit în carieră, în societate, să-mi iau o casă, să-mi fac o casă, să-mi iau un câine. Cum nimeresc ceva, vreau altceva. Adeseori am oameni in jurul meu, oameni care-mi spun că nu sunt în stare să schimb nimic din viața mea. Pe majoritatea îi trimit la plimbare, pe unii însă îi păstrez. Alții îmi spun că limita mea este cerul, dar eu știu că amețesc doar trecând strada la acea oră.

Ce contează în final? Că am trăit ca un sclav al unei corportații, al unui trust, al unei companii sau al unei mentalități? Oricum ai da-o, în orice direcție te-ai îndrepta, ceva tot te conduce.

Intotdeauna am spus că locul meu e în România, că vreau să rămân aici, să ridic steagul. Ultima perioadă, ultimele evenimente social-politice mă fac să îmi iubesc țara atât de mult încât să vreau să plec. Nu-mi leg inima ușor de lucruri sau oameni, dar atunci când o fac mi-e greu să desfac legăturile. Stau însă și mi-e frică să fac un calcul simplu, ce am pierdut mai mult până acum: lucruri sau oameni.

Am tot scris despre oamenii dragi mie. Nu aș vrea să fac alte nominalizări, pentru că mi-e frică să nu ratez pe unii și să nu trec în plus pe alții. Știu doar că viața mea nu ar fi la fel fără voi. Pentru că lucrurile care  contează cu adevărat…nu sunt niciodată lucruri.

Un gând despre &8222;Despre lucruri care niciodată nu sunt lucruri&8221;

  1. Asa este, lucrurile care conteaza nu sunt niciodata lucruri. Lucrul care conteaza este valoarea. In tara nostra se va schimba ceva atunci cand va fi apreciata valoarea unui om. Pana atunci nu!

Lasă un răspuns

