Ce-i prea mult…e prea mult


Ultima perioadă a fost la fel de prolifică pentru reclame idioate, ca vremea ploaioasă pentru ciuperci și râme. Mai concret, de la stupida și mult discutata colecție de reclame ”BCR – gândim la fel”, vechea  ”Berea – frate cu românul” – la ”Dedeman – Când iubești, toată lumea e a ta. Inclusiv setul de baie!” și ”Zboară puiule, zboară”, am senzația că avem o evoluție descendentă din punct de vedere publicitar. Nu fac publicitate și nu mă pretez a fi un cunoscător, însă pentru că mai mult sau mai puțin decât voi sunt un consumator al acesteia, iată că scriu și pe blog durerea mea. E o reclamă veche, redifuzată.

Ei bine, scenariul este haios, e drept. Domnișoara Țâfnă vrea să fie cerută de Cavalerul Pepe Wanna Be, în prezența patrupedului mârâitor. Nu mă înțelegeți greșit, câinele – e genial – dar nu în reclama aceasta. Restul?
Nu-și are locul. ”Cosmote – alături de tine”. Oooook – alături de tine să ce? Oh, mă mir că nu a ieșit o altă blondă dintr-o cutie, cu care să fi plecat Cavalerul Gel plin de bani, dar nu pricep încă ceva, sau…

Cosmote te premiază, astfel încât tu să ai oportunitatea să te porți ca un mârlan și să te pretezi la schimbarea atitudinii din motive financiare. Genial! N-am nimic împotriva femeilor care cer bărbații de…soți, nici a bărbaților care acceptă asta.

Ei bine, dacă reclama începe să zicem normal, deși nu înteleg de ce e atât de timorat Cavalerul în fața Domnișoarei cu acadea, apoi continuă într-un ritm bancar, reacția ”Ia cere-mă tu!” și acel rânjet ciudat mă fac să mă întreb: Bine bine, e drept că banii te ridică, dar care e faza cu aia doi, respectiv trei? (vorbim de sărmanul câine?)

Ca să nu o mai lungesc, reclama arată valoarea tipului de client căutat, care mai sus de respect, iubire sau cum vreți voi să încadrați căsătoria, ține verzișorul – banul. Dacă ați răs sau ați zâmbit amar…habar nu am, dar mă tem că sunt unii care identificându-se cu Cavalerul au încercat și ei un fel de inversare a valorilor.

Trist. Acid de trist.

8 gânduri despre &8222;Ce-i prea mult…e prea mult&8221;

  1. Iaaa, cine a comentat: dl. Naicu – fost coleg de Lipatti si vecin de Chirigiu; e adevarat, in urma cu 15 ani… Sanatate!

  2. Doar din punctul de vedere al redifuzarii unei reclame veche de 3 ani, nu suport acest spot publicitar. Intr-adevar este amuzanta. S-o luam drept, nimeni nu ar consuma ceva „expirat” si tocmai de aceea sunt multe persoane carora nu le place reclama asta.
    Ce este intr-adevar stresant la promotia asta de la Cosmote: SPAM-ul prin mesaje.
    Nu stiu altii cate mesaje primesc de la 1010 dar eu primesc in medie 3 /zi. Este incredibila insistenta celor de la Cosmote.

  3. Hehe Harry, ai dreptate cu spam-urile din retelele de telefonie mobila.
    Da si nu Rodica. Barbatii sunt capabili si de rationamente mai inteligente.
    Wow, uite cine ma citeaza! Multumesc Reclame TV!

Lasă un răspuns

