Iti amintesti?


Totul sau nimic

Oare e un principiu bun de viata?

Vorbeam prin iulie despre momentele astrale din viata, acele momente in care istoria se cumuleaza intr-o secunda si se construiesc timpii aceia care raman vizibili printre veacuri. Ma tot gandesc ca astfel de momente, unice momente, se produc din cauza unor anticipatii si ceva stari de spirit – mai concrete sau mai confuze.

Uneori am impresia ca exista un anumit moment potrivit pentru un singur lucru si nu un singur lucru potrivit pentru un anumit moment. Iar acele momente nu sunt reversibile. Chiar daca revine in istorie un moment potrivit pentru un acelasi lucru, niciodata acel moment nu va putea sa inlocuiasca momentul ratat initial. Nu stiu daca face sens si pentru voi gandul meu. Incerc sa-mi amintesc astfel de momente – astrale pentru istoria mea, o istorie nescrisa insa partial stearsa.

Totul sau nimic – astazi m-am intrebat daca sunt in stare sa renunt la ceea ce am doar pentru ca nu am totul – ar insemna sa ma aleg cu nimic. Ciudat este ca acel nimic poate evolua intr-un alt „totul”. Momente astrale, alegeri colosale.

 

Cu tristeti adunate,

Delia Filip

4 gânduri despre &8222;Iti amintesti?&8221;

Lasă un răspuns

