Am flori!


Coacaze negre si lamaie – ceaiul meu de dimineata. Dupa dezamagirea primei zile de primavara cu zapada si ger, am ales sa-mi incalzesc trupul amortit si nasul iritat cu un ceai fierbinte. Nu, nu am avut halucinatii cu gradini pline de coacaze si agrise, dar am prins suficiente puteri pentru a ma arunca in haine si a iesi pe strada mea – de care incep sa ma indragostesc. De multa vreme nu am mai  mers cantand, dar astazi, in ciuda frigului si a vocii mele de speriat, am mers pana la metrou – intonand toate piesele care-mi treceau prin minte. Sarmanii colegi de calatorie…

E 1 martie, nimic special fata de 2 sau de 28 februarie. Dar gandul ca undeva incepe o primavara, fie in suflet – fie afara, ma face sa zambesc. Am primit si flori si martisoare – dar nu aceasta mi-e bucuria. Mi-e draga fericirea, mi-o fac partener de viata. Asta va doresc si voua, dragi prieteni!

O primavara minunata – asa cum scria un drag prieten in mesajul de dimineata!

Intotdeauna – Delia Filip

 

sursa photo: aici

Lasă un răspuns

