Acasa


Suna alarma telefonului. E 7:30. Refuz sa deschid ochii. Incep sa cred ca exista o viata si pentru cei care au ochii inchisi. Fie ca mai au sufletul aproape sau nu. Dimineata imi cautam sufletul, probabil de asta pastram ochii inchisi, ca nu cumva, lumea palpabila sa mi-l fure. Dar l-am gasit si i-am surprins bucuria. Asa ca am deschis ochii.

Era – acasa. De multa vreme nu am simtit asta. Am sarit din pat, am fugit la baie si m-am uitat in oglinda. Am zambit si am zbughit-o spre bucatarie. M-am urcat pe blatul dulapurilor si am zambit – Acasa. Mi-am amintit de toate mutarile de pana acum, de toate lacrimile si toate rasetele, de banane cu iaurt si pufuleti – Oradea, de sala de fitness – Crangasi, de clatite – Buftea, de Shombay – cainele meu – Trafic greu, de Simona – Rahova,  de geamul rotund din lemn de la baie – Universitate, de pat dublu supraetajat – Tineretului, de GANDACIIIII – Tineretului, de casa tip hotel – Eroii Revolutiei si de…acasa – acum.

M-am imbracat, uitandu-ma cu mandrie in oglinda mea mare, pentru care nu trebuie sa mai nenorocesc un scaun, pentru ca e de jos pana sus, am iesit din casa zambind si am luat-o spre birou. Acelasi birou, aceeasi cana pe care o ador, acelasi ceai, acelasi sandwich cu cascaval. Imi place cum e viata mea acum. Cateodata imi lipseste ceva, dar cred ca pot invinge dorul.

M-am trezit cu o piesa draga in minte, dar inainte sa o impartasesc cu voi: va doresc o zi splendida, cu soare pe cer si in suflet, sa aveti bucurie si convingerea ca nimic nu va poate atinge – limita noastra e cerul!

Delia Filip

Lasă un răspuns

