Big day!


A venit si ziua bucuriei, o noua mutare. M-am trezit cu noaptea-n cap, dupa ce am adormit tot cu ea in cap si m-am imbracat in speranta ca picioarele ma vor duce la un Dedeman, Carrefour sau Cora – unde, preconizam eu – ca voi gasi nenorocita de sosie a scaunului meu. Casa rece, m-am impiedicat de toate bagajele de pe hol, am reusit sa dezechilibrez stand-ul pentru umerase, am facut un concert de sunete ascutine si asurzitoare ale tevilor cazute dupa care, am reusit sa ajung la baie.

Oglinda nu mi-a spus nimic nou, asa ca m-am imbracat si am fugit spre Cora Berceni. Pentru ca nu agreez zona – nu am vizitat Sun Plazza decat de doua ori, iar atunci avand masina la dispozitie, insa, pentru ca astazi am considerat ca sunt Super Woman, am mers singurica, cu metroul. Si sa va spun, am ramas uimita de ideea lor de a contopi mall-ul cu metroul. E cea mai tare idee!

Infine. Am gasit scaunul – un chilipir ce-i drept – apropiat de nuanta celuilalt de acasa si fuga cu el – sa-l platesc, nu va ganditi la altceva. Reusesc sa ies din incinta cora, merg prin tunelul dintre mall si metrou si vai! Nu exagerez  – cel putin 20 de persoane, din drumul de la mall pana acasa, m-au intrebat daca am cumparat scaunul acum si cat am dat pe el. Au mai fost si oferte de caratori de scaune, insa refuzate, pentru ca de : Sunt Super Woman!!

In concluzie – se cauta scaune + in cateva ore voi fi la o alta casa, sperand ca peste alte cateva luni voi fi la casa mea – si tot poporul sa spuna: Asa sa fie!

Wish me luck!

Delia Filip

5 gânduri despre &8222;Big day!&8221;

  1. Multumesc frumos O cititoare! Ma bucur ca ale mele scrieri iti sunt placute! E o onoare sa stiu ca esti o cititoare fidela!

Lasă un răspuns

