Punct si de la capat


Deschid ochii, nu reusesc. Mai incerc o data. Ei, de data asta a mers mai bine. Incerc sa ma ridic din pat. Reusesc doar sa ma intorc pe cealalta parte, iar ochii mi se inchid la loc. Rememorez „misiunea zilei”: de cumparat un scaun [adica de inlocuit scaunul pe care ma urc ca sa ma privesc in intregime in oglina si in mijlocul caruia am reusit o frumoasa gaura in imitatia de piele, cu ajutorul tocului pantofilor mei, pentru ca trebuie sa ma vad din toate partile, nu doar din fata], dar sa continuam. Rememorez…de mutat frigiderul in bucatarie, de curatat geamurile, de sters pe jos in bucatarie, de scos pantofii din pantofar, de spalat pantofarul..eh – lista continua. V-ati prins? Ma mut!

Nu, nu iarasi, ci doar din nou! Ma uit iar pe hol si vad stivuite bagajele. Am tot aruncat in ultimele luni, insa am din ce in ce mai multe bagaje. Guess what? Nu ma deranjeaza, sunt lucrurile mele si ma bucur ca le am. Sper ca si ele se bucura ca-mi apartin. Irelevant.

Abia am apucat sa sterg prin hol toate toate si suna telefonul. Era preaiubita mea sora, care impreuna cu sotul si minunea-mi de nepot – Eduard, treceau prin Bucuresti. Bineinteles, graba mare, dusul si fuga la tramvai. Ne-am distrat, am incercat sa vedem figura lui Eduard atunci cand gusta pentru prima data lamaia [ am inceput sa-mi iau lamaie cu mine, pentru ca astia la mall nu ne mai dau apa cu lamaie], am povestit, am ras. A fost un timp frumos. Mi-am amintit ca prioritate imi este familia si ca poate ar fi benefic sa investesc mai mult timp si energie in asta.

Dar sa revenim la mutat. Ma mut, nu va zic unde, dar astept cadourile de casa noua. Cu toate astea, astept sa ma mut din nou – Roxi si Benu stiu despre ce vorbesc.

Vreau soare, adiere de vant, starbucks, imbratisari calduroase si bucurie in suflet. O caut! Pana atunci, ma intorc la bagaje – maine e ziua cea mare! Abia astept!

O duminica frumoasa sa aveti!

 

Ca-ntotdeauna – Delia Filip

Lasă un răspuns

