Viata mea in 7 pasi


Televiziune, productie, postproductie, radio, grafica, design, programare, muzica, publicitate, politica, carti – Suficient!

De cativa ani le amestec pe toate si nici macar eu nu mai stiu pe ce pun mana si la ce sa ma opresc. Aleg mereu dintre alegeri alese din alegerea alegerilor mele.

 

Asa ca a venit ziua in care sa ma intreb: ce vreau cu adevarat sa fac pentru restul vietii mele?

 

  1. sa fiu mama
  2. televiziune: productie, nu sa fiu ecranizata ci sa PRODUC un bun PRODUS pentru televiziune
  3. sa fiu sotie [ nu neaparat in ordinea asta]
  4. sa fiu a doua buna prietena a lui Eduard [ nepotul meu, ca prima prietena va fi mama lui, Adina]
  5. sa fiu cea mai buna prietena a mamei mele
  6. sa o vad pe Alexandra fericita
  7. sa imi fac rost de doi caini pe viata lor de nebuni!

 

Viata mea in 7 pasi!

 

Predau stafeta  : Alina Ilioi, Ionut Andrisan, David Regus, Timotei Dinica, Alex Preda

 

4 gânduri despre &8222;Viata mea in 7 pasi&8221;

Lasă un răspuns

