Prematur vreau primăvară


Niciodată o inima frântă nu va fi egalată în cuvinte de o inima nefrântă.  Suferința scrisă a avut mereu impact asupra cititorilor și va avea întotdeauna.

Cu toate acestea, m-am săturat să citesc rândurile unor frustrați de viață, a unor loviți de soartă. M-am săturat deci să-mi citesc propriile rânduri. Aș vrea să citesc despre optimism și bucurie, dar găsesc astfel de cuvinte doar pe forumuri de specialitate psihologică.

Am terminat anul 2010 fiind obosită de viață și făcându-mi promisiuni de un an mai bun. Iionuț, un vechi prieten de care am uitat în ultima jumătate de an, îmi spunea mereu că viața e cum ți-o faci. Aș vrea să fac din anul 2011 un an de bucurie pentru mine, pentru societate, cu toate că-mi vine să-mi iau jucăriile și să plec, să plec departe de tot ce are viață.

N-am dreptul să gândesc așa, n-am dreptul să nu mă bucur, n-am dreptul să privesc trist înainte. Și totuși, stau cu laptopul pe brațe, ma uit pe fereastră și văd cerul senin – dar scriu cu nori, fără soare. Și mă întreb daca primăvara va veni și în sufletul meu…nu doar afară.

E un fel de astenie de primăvară – venită prematur și mult prea obositoare.

Vreau primăvară!

Un gând despre &8222;Prematur vreau primăvară&8221;

Lasă un răspuns

