Aş vrea să uit…


Mi-am rupt ultimele file din agendă. Unele pentru că aveau urşi desenaţi pentru copii, iar altele pentru că aş vrea să închid ochii şi să treacă anul. Şi să rămân aproape fără amintiri. A fost un an greu. Poate prea greu. M-am târâit, am uitat să alerg. Iar zborul …de mult mi-a fost uitat.

Aş vrea să plec, undeva aproape…la Bâlea Lac poate. Doar eu, cu laptopul si un aparat de fotografiat. Să văd munte, cer şi apă. Vreo 3 zile. Ziua să mă învârt şi să fac poze. Iar noaptea să scriu…să scriu ceea ce am uitat că poate fi scris. Şi să râd. Să nu mai plâng. Aş vrea să uit să plâng. Să râd atât de tare încât să-mi aud hohotele răsunând între copaci. Să aud şi vântul distorsionat de râsul meu. Că nu mai vreau să plâng. De asta vreau să plec. Să râd.

Şi-a fost şi este un an bun. Iar amintirile nu dor. Amintirea e un fel de doctorie, care deschide rana si aruncă tot puroiul afară. Şi face curat în viaţă. Că-ţi aminteşti de oamenii de-aproape…aproape de inima ta, nu neaparat proximitate spaţială. Asta e amintirea. Şi vreau doar de unele să scap. Nu pentru că-mi plac rănile nevindecate, ci pentru că unele sunt necesare. Ca să înveţi să zbori…sau să mergi ca-n zbor. Şi de asta vreau să uit. Să râd, să plec.

Am nevoie de o agendă nouă, de 2011. Mă întreb deja cum îmi va fi anul. Cu amintiri. Şi râs aş vrea. Şi fără file rupte. Agenda e aproape întreagă, dar am zile, file pe care le-am uitat complet. Şi nu pentru c-ar fi trecut. N-au existat, n-am existat – ce-aş vrea să uit.

Delia Filip

6 gânduri despre &8222;Aş vrea să uit…&8221;

  1. sa nu uiti seara cand am ras aproape o ora ….si am raaaas…si nu se mai terminau motivele pentru care sa radem:)) de fapt radeam si fara motive:))) mi-e dor…

  2. mi+e dor de tine Ale!Mi+e enorm de dor! sa radem, sa plangem, sa ne uitam la filme, sa organizam partyuri la mine, sa radem de noi, sa radem de altii.Sa traim razand! hai la mine!

  3. Atunci procura-ti agenda cu file noi si scrie cu cerneala simpatica…daca ceea ce se scrie acolo nu-ti place,te prefaci ca nu vezi!Macar atat…
    >:D<

Lasă un răspuns

