21


Cred că e prima dată în viață în care am început celebrarea zilei mele de naștere cu lacrimi – și nu de bucurie. A fost ca o ridicare din realitate într-o realitate mai crudă. M-am trezit și m-a lovit. Nu știu și nu înțeleg de ce. Mi-am trântit ochelarii de soare pe față și am alergat spre birou, crezând că acolo  mă așteaptă cineva…sau ceva. Dar nici eu nu știam ce și pe cine vreau.

Am alergat la raftul de jos al roll box-ului știind că acolo am o cutie cu toate amintirile mele. Dar nimic din ce voiam nu era acolo. Ochelarii au alunecat, astfel încât lacrimile erau vizibile. Nici eu nu știam de ce plâng. Ar trebui să am o veselie de nedescris astăzi, dar…

Și uite-așa, la 21 de ani, pot afirma că viața nu este roz, este cel mult albatră. Mulțumesc colegilor de birou pentru dedicația de la Chipmunks care m-a făcut să plâng cu râsete, pentru toată atenția și toate îmbrățișările voastre. Mulțumesc Mishu pentru flori, sunt după inima mea, mulțumesc tuturor care mi-au terorizat vecinii cu mesajele trimise noaptea, care au vibrat în telefon rezonând în mica mea căsuță.  Mulțumesc celor care de dimineață m-au sunat și m-au felicitat și m-am chinuit să mă îmbrac printre îhî-uri și să fug la birou, mulțumesc mami că ai răspuns la telefon și că mi-ai dat binecuvântarea ta și în anul ăsta. Mulțumesc Cypa ca m-ai făcut să zâmbesc de dimineață! Mulțumesc Facebook și tuturor prietenilor de pe această platformă de socializare care au dat din timpul lor ca să mă felicite! Mulțumesc câinelui care m-a alergat pe Vasile Gherghel până la birou și s-a aruncat în brațele mele murdărindu-mă și pentru că mi-a dat ocazia să mușc pentru a doua oară un câine – de nas!

Închei într-un ton mai serios decât cel pe care am început. Pentru că astăzi trăiesc, viața pe care o am acum:

Oh, how I love Him, Savior and Friend
How can my praises ever find end?
Through years unnumbered on Heaven’s shore
My songs shall praise Him forevermore

Blessed Redeemer, precious Redeemer
Seems now I see Him on Calvary’s tree
Wounded and bleeding, for sinners pleading
Blind and unheeding, dying for me.

13 gânduri despre &8222;21&8221;

  1. La multi ani si din partea mea… Eu in 1 saptamana fac, 24… Nici nu stiu cand a trecut timpul 😦 Dar sa nu fim tristi, fiecare an din viata trebuie trait aparte, si asta pentru ca fiecare are insemnatatea lui, trebuie doar sa aflam de ce, si cu ce ocazie am fost noi trimisi pe Pamant. Succes! Vechiul ta prieten, Liviu alias GEKO pe lumea virtuala te imbratiseaza >:D<

Lasă un răspuns

