After all…it’s not about me, it’s all about people!


Am observat că am ajuns să scriu și să citesc frustrări. Ale mele sau ale altora. Și ah, de-ar fi frustrări întemeiate. De ne-ar frustra copiii morți în chiuretaje, bătrânii putreziți în azil și adolescentele vândute ca niște cai de prăsilă! Dar ne frustrează că nu merge facebook, hi5 sau messenger, sau că rochia nu ne mai încape, sau ca cineva îndrăznește să creadă despre noi ceva ce nu e nicidecum real.

Am observat că pentru orice trăiesc trebuie să dau like sau dislike. Am observat că vorbesc despre alții dar nu și doar despre alții, că am uitat să spun că simt cu cineva și că am uitat să lăcrimez real la bucuria altcuiva. Joc teatru.

Am observat că mă corupe urâtul, minciuna, ura, grotescul și că pierzânu-mi frumusețea nu îi duc dorul, ci o uit. Și m-am oprit din observat.

Și mi-am luat geanta, am pus acolo adevăr, dragoste și credință, sperantă, frumusețe și iar dragoste. Și am luat-o ușor la pas. Și am observat că uneori, observând, uit să trăiesc. Așa că am reînceput să observ trăind, nu să trăiesc pentru a observa.

Pentru că în definitiv, lucrurile nu sunt doar despre mine, sau doar despre impactul lor asupra mea.

It’s all about people…după cum spunea un prieten bun din alta lume.

Delia Filip

4 gânduri despre &8222;After all…it’s not about me, it’s all about people!&8221;

Lasă un răspuns

