M-am frânt…


Sunt lucruri care ne rup în bucăţele, sunt oameni pe care îi întâlnim şi ne frâng inimile. Merg spre ratb 300.  Mă gândesc cu jind la ziua în care îmi voi lua maşină proprie şi voi uita de transportul în comun. E un rău necesar.

Şi-l văd. E bătrân, dar un bătrân frumos, curat şi – trist. Atât de trist că mă bulversează. Are un ziar în braţele lui. Se aşează pe bordura străzii. Mâinile îi tremură şi nu înţeleg dacă de frig sau de bătrâneţe. Mă duc aproape de el şi-i zăresc poza tipărită alături de un titlu jegos din punctul meu de vedere: Regizor bolnav şi sărac.

Şi m-am frânt. Din nou. Cred că am să-mi schimb priorităţile. Maşina mai poate aştepta…

Delia Filip

8 gânduri despre &8222;M-am frânt…&8221;

  1. e o realitatea crunta…in curind o sa vedem si pilotii pensionari in aceiasi situatie…dar nu uita ca tara te vrea PROst.

  2. Da, crunt e ca noi am uitat sa fim oameni.
    Nu desconsider ce spui tu, ca tara te vrea PROst, dar nu i-as baga pe toti in aceeasi oala. Cred si sunt sigura de asta, ca sunt inca oameni care ies din multime si care au puterea sa aduca un suflu nou.

Lasă un răspuns

