Încearcă doar mașini


Pe 15 februarie 2010 scriam așa:

Îmi place să conduc. Maşini şi relaţii. Sunt colerică. M-am născut să fiu aşa şi toată viaţa am să fiu tentată să ţin frâiele vieţii mele şi probabil ale familiei mele. Şi greu, dar greu îmi va fi să accept să fiu condusă. Va fi cu al meu consinţământ, nu din natura lucrurilor. Din dragoste.

Sâmbătă cineva mi-a spus:

Încearcă doar mașini.

Și încă tac.

4 gânduri despre &8222;Încearcă doar mașini&8221;

  1. Interesant sfat….si cat se poate de real…Nu situ de ce, dar cred ca sugestia asta vine de la un barbat…;)
    Si..da….si eu ma regasesc in ceea ce a scris tu in februarie…chiar va veni vremea cand te vei lasa condusa, poate mai repede decat te astepti,insa, ideal ar fi sa fii condusa numai aparent;) [stii tu, barbatilor li se urca imediat la cap ;))]
    Until then, sa ramai femeia puternica pe care o stim si o admiram >:D<

Lasă un răspuns

