E zi…


E zi, iar fiecare zi e ziua mea.

Iar astazi, mai mult ca oricand

am ales sa ma invelesc

cu o tristete colorata, aproape lila.

E dureros

Dar poate ca si durerea

foloseste la ceva

Sau poate, la altceva. E de folos.

M-am intalnit c-un monstru

Ingrozitor monstru, vast si

Si fara pic de mila.

Era singuratatea, chinuia o femeie fara lacrimi.

Si iar tristetea mea

Pentru ca nu cred in tinerete

sau in batranete

E doar despre acel ceva.

Oh, si cand vor intelege toti

ca avand de ales intre ceva si nimic

am sa aleg nimicul.

Iar asta, doar pentru ca-mi doresc enorm acel ceva!

E zi, iar fiecare zi e ziua mea.

Delia Filip

3 gânduri despre &8222;E zi…&8221;

Lasă un răspuns

