Pentru dragostea inimii mele


Eşti cel mai frumos cadou pe care l-am primit în viaţă. Fără tine, nu aş fi ştiut să apreciez niciun om sau lucru pe care l-am avut şi-l am în viaţa mea.
Eşti bucuria de fiecare zi, iar vocea ta – la telefon, live sau în orice altă stare mă linişteşte şi mă bucură până în profunzimea sufletului meu.
Astăzi mă bucur de sărbătorirea zilei tale de naştere. Iartă-mă că nu sunt lângă tine, pot doar să-ţi spun că eşti dragostea inimii mele!
Îţi aduci aminte ce cântam când eram mică?

Mi-ai cântat cu glas de lacrimi
Legănându-mă alene
Alinându-mi cu-al tău cântec
Lacrima ivită-n gene

În singurătatea serii
Luminat de raza lunii
M-ai făcut să-ţi simt iubirea
Ce o ai faţă de mine.

Şi din mii de lucruri sfinte
De fiinţe şi de nume
Tu-mi rămâi mereu fiinţa
Cel mai scump iubită-n lume

Dumnezeu să-ţi dăruiască
Scumpă mamă, mângâiere
Mâna Lui să-ţi şteargă ochii
De-orice lacrimi şi durere.

Mi-ai cântat cu glas de lacrimi.
Pe a vieţii cale lungă
Şi-ai dorit ca bucuria
Orişicând să mă ajungă.

Pentru viaţa ta de-acuma
Îţi doresc doar fericire
Cea mai fericită mamă:
Doamne, Mama Mea să fie!

La mulţi ani Mama!

Te iubesc!

Delia Filip

Un gând despre &8222;Pentru dragostea inimii mele&8221;

Lasă un răspuns

