30 de urâți – ștafetă preluată de la Ionuț Andrișan


Pentru că m-a provocat Ionuț să scriu despre 30 de lucruri care nu-mi plac.

0. URĂSC MINCIUNA

1. Nu-mi place mediocritatea.

2. Urăsc superficialitatea.

3. Mândria este pentru proști.

4. Urăsc să ascult oameni care se laudă cu ce sunt ei și cu ce au ei.

5. Urăsc să ascult oameni care ÎNTOTDEAUNA se plâng și îl învinuiesc pe Băsescu pentru gropi, încălzire globală și poluare.

6. Urăsc să ascult bârfe.

7. Urăsc glumele de prost gust, obscene, etc.

8. Urăsc să ascult oamenii vorbind despre un anumit domeniu sau despre o persoana pe care NU îl/o cunosc cu adevărat.

9. Urăsc prostia la oameni.

10. Urăsc ipocrizia.

11. Urăsc să vad femei neîngrijite și bărbați care au trecut în cealaltă pantă: „Vai tu fată! Mi-am rupt o unghie!!!”

12. Urăsc să văd oameni obsedați de sexualitate, care o exploatează în cel mai comercial mod posibil.

13. Urăsc să fiu manipulată de oamenii care-mi cunosc sensibilitățile și după ce au făcut din mine preș mă sună să-mi spună că se simt rău știind că am să merg să am grijă de ei.

14. Urăsc să fiu agățață(acum nu o duceți la extreme…dar agățatul e ieftin, încercați cuceritul dacă vreți ceva)

15. Urăsc să aud manele sau/și muzică proastă pe strada mea.

16. Nu-mi plac oamenii care put la propriu din carențe de bun simț și apă cu săpun.

17. Nu-mi place să văd în tramvai și autobuz oameni care se iau la harță cu controlorii. N-ai bilet, n-ai. Dar tupeu și nesimțire….

18. Dacă mergem pe stradă și scuipi guma pe jos, am să o iau la dreapta, chiar dacă acolo este o râpă imensă.

19. Nu-mi plac persoanele care nu știu să fie sincere nici măcar cu ele. Ex: Vedem toți că te îmbraci prost și fără gust, dar tu vorbesti 24 din 24 ca ești fashion addicted.

20. Nu-mi place să fiu într-un restaurant și cineva să leorbăie sucul sau ciorba. Imi caut treabă pe la toaletă și nu mă mai întorc.

21. Nu-mi place să fiu sufocată.

22. Nu-mi plac nesiguranța și lipsa echilibrului emoțional, oameni care plâng din orice, se panichează, etc.

24. Nu-mi plac nesimțiții, care nu știu să spună : Mulțumesc, Scuză-mă, Iartă-mă, Am greșit, Arăți bine astăzi(cu degetul), Buna dimineata, Buna seara, etc.

25. Nu-mi plac prietenii care mă cheamă undeva doar pentru că singuri nu ar avea acces și/sau nu s-ar simți prea bine.

26. Nu-mi plac oamenii lipsiți de respect pentru femei și bătrâni. NU-mi place misoginii.

27. Nu-mi plac oamenii lipsiți de doza normală de realism.

28. Nu-mi plac oamenii care mereu spun: ți-am spus eu, crede-mă, sau alte replici jegoase și enervante.

29. Nu-mi place să fiu folosită ca însoțitor la nunți de către prietenii mei! Get a life, or a wife!

30. Nu-mi place să văd că majoritatea persoanelor nu știu să trăiască frumos.

Atât…deocamdată. Predau și eu ștafeta spre Timotei , Robert , Chris și Bogdan Iosifaru de pe http://www.mediacrestina.com

Delia Filip

4 gânduri despre &8222;30 de urâți – ștafetă preluată de la Ionuț Andrișan&8221;

Lasă un răspuns

