Go big or…go home


N-am talent, nu pot…nu… Poate altădată sau poate nu. Am nevoie  de ceva, ceva ce nu cred că am. Nici n-am să am vreodată. Nici măcar nu merită să încerc.

Și renunți înainte de a începe. Să fie vorba de talent? Uneori da, alteori nu. Să fie vorba de voință, atitudine și muncă? Foarte mult și mereu. O cheama S., mi-e colegă la universitate și e unul dintre cei mai prețioși oameni din viața mea în această etapă. Dar când vin provocările, îmi caută fusta, să se ascundă după ea. E capabilă, frumoasă, o femeie puternică, dar se percepe ca pe un om slab, timorat și fără talent. Se mulțumește cu puțin de la viață. Despre ea scriu astăzi.

Am fugit astăzi împreună cu Lavinia [altă femeie frumoasă și puternică] la universitatea MediaPro să filmăm ceva. Au fost aproximativ două ore în care m-am simțit atât de acasă încât nu aș fi căutat ușa să plec de acolo. Eram în elementul meu. Și mi-am dat seama: cea mai mare prostie pe care pot să o fac e să mă las copleșită de teamă. Să las teama să mă oprească înainte să fac primul pas. Să renunț să lupt pentru ceea ce iubesc, înainte să fi început măcar lupta.

Există eșecuri pe care scuzăm cu lipsa de talent, cu teama sau cu orice altceva altceva. Există probleme, dealuri, munți în viața noastră pe care refuzăm să-i urcăm doar pentru că par prea mari. Nu sunt. Astăzi cred că suntem capabili să urcăm și cei mai înalți munți din viața. Habar n-am dacă e vorba de ambiție sau de putere. Dar cred că e o alegere. Merg înainte cu toate resursele, iar victoria nu mi-e vârful muntelui cât mi-e depășirea fricii care mă îngheață, sau mă retrag.

S., ai talente nebănuite, ai frumusețe pură și inteligență: Go big! Am încredere în tine!
Delia Filip

– post dedicat celei ascunse sub S.

5 gânduri despre &8222;Go big or…go home&8221;

  1. Foarte frumos postul si foarte adevarat. Stiu despre cine vorbesti si nu este numai cazul ei. Dar cu rabadare, munca si ambitie vom reusi sa facem orice ne propunem. Te pup Delia!

  2. articolul asta e o provocare „celei ascuse sub S”, dar nu numai 🙂 o provocare atat pentru mine cat si pentru restul persoanelor care citesc acest blog.
    made my day with this post :d

  3. articolul asta e o provocare “celei ascuse sub S”, dar nu numai o provocare atat pentru mine cat si pentru restul persoanelor care citesc acest blog.made my day with this post :d
    +1

Lasă un răspuns

