Mi-e dor de…tata Despre amantă – Part II


Delia: Plouă, iar pentru mine ploaia a fost şi este specială. Tu ce simţi?

M.M: Nimic. Ai să creşti. Îmi inhib orice plăcere de-asta măruntă.

Delia: Merită?

M.M: Există ceva ce merită în viaţă? Din nou, ai să creşti. Dar ai dreptate. Sunt lucruri care merită. Dar nu au legătură cu viaţa asta.

Delia: Am să te rog să vorbeşti despre ele, dar nu acum. Am altă întrebare. Ce siguranţă ai că nu am să distrug anonimatul tău? Sunt jurnalist în devenire. Aş putea să-mi fac un urcuş cu povestea ta dându-te de gol. Se poartă astfel de vedete, fără ironie.

M.M: Delia, nu ai să faci asta. Semeni prea mult cu mine. Tu şi multe alte fete. Tânjiţi după dragoste de când eraţi mici, dar n-aveţi tupeo s-o spuneţi. Sunteţi cunoscute drept femei tari, femei puternice, frumoase, de care bărbaţii se apropie cu grijă. Mi-e milă de voi pentru asta. Niciodată nu v-aţi simţit iubite cu adevărat. Întotdeauna aţi rămas cu un gol după o îmbrăţişare sau un sărut. Pentru că sunteţi prea laşe să recunoaşteţi că sunteţi avide după dragoste. Te-am întrebat ce-i cu poza de pe biroul tău. Era un bărbat frumos. Ai spus că e un prieten. Ţi-e frică să recunoşti interdependenţa ta cu bărbaţii, mai corect…cu bărbatul. Vezi, aici am greşit eu. Am vrut toată dragostea. Le-am luat-o şi altor femei.

Delia: Mă simt insultată de afirmaţiile tale, dar parţial ai dreptate. Toate vrem dragoste. Fie că venim cu frustrări din familie, fie că le căpătăm pe drum. M.M. te-ai îndrăgostit vreodată de unul dintre bărbaţii aceia? Dar ei de tine? Ţi-au făcut promisiuni? Te-au cerut în căsătorie?

M.M. Am vrut atât de mult să mă îndrăgostesc încât mi-am provocat asta. Trebuie să înţelegi ceva. Bărbaţii vor pe cineva care să-i asculte activ. Femeile, la trei cuvinte de-ale bărbatului, intervin cu şase cuvinte de-ale lor, care nu sunt raţionale. Bărbaţii vor să fie ascultaţi. Atât. Să taci şi să-i asculţi. Şi să-i iubeşti fizic, evident. Nu mă refer la actul sexual în sine, doar să-i iubeşti cu tandreţe. Ei nu vor să fie nevoiţi să facă promisiuni sau să-şi ia angajamente. Ei vor să aibă încrederea că te vor găsi acolo oricând e nevoie. Dar au fost cazuri în care am acţionat amândoi iraţional. Promisiuni că-şi părăsesc nevasta. Atunci mi-era frică. Îl voiam, îl voiam aşa de tare, dar mă gândeam cum voi distruge un cămin pentru doi copii frumoşi şi o nevastă muncitoare. Şi de frică…de frică intram în joc. Erau relaţiile care mă nenoroceau cel mai tare. Eu îl nenoroceam pe el…nu doar pe el…pe toată familia. Am mers prea departe Delia. Oprim, te rog?

Delia: Cum te înţelegi cu familia ta?

M.M: Bine bine,  relaţiile s-au încălzit mult după ce am ieşit din lumea mea. Nici astăzi ei nu ştiu ce am fost eu. O curvă.

Delia: Ce te-a schimbat?

M.M: O decizie e o schimbare. Nu pot să mai trăiesc aşa. Mă mint pe mine, îi mint pe alţii. Uneori cred că există un dumnezeu. Sunt sigură că există Dumnezeu. În plus. Vreau să iubesc Delia. Nu cu fluturi. Dacă aş vrea o iubire cu fluturi aş numi-o roi sau nu ştiu cum, dar vreau să iubesc pur. E stupid. Ce mai e pur la mine? Delia, un bărbat mă iubeşte. Nu e căsătorit, ştie trecutul meu, dar mă iubeşte. Şi nu pot să accept relaţia asta până nu mă reabilitez.

Delia: Te-ai gândit să mergi la psiholog?Nu o spun peiorativ, dar cred că problemele tale s-au născut mult mai în trecutul tău. Undeva, adânc în tine, ceva a declanşat nevoia de a te arunca în braţele oricărui om pe care poţi să-l fugăreşti apoi uşor din viaţa ta. Fără obligaţii.

M.M: Poate…mi-e dor de tata.

maine – ultima parte

4 gânduri despre &8222;Mi-e dor de…tata Despre amantă – Part II&8221;

  1. … din multe lucruri se poate invata ceva. Chiar si din experientele negative ale unor oameni si nu cred ca suntem profitori ci intelepti daca invatam din greselilie altora. Datorita faptului ca m-am format ca si consilier am aceeasi tentatie ca tine sa spun ca problemele s-au nascut in trecut, de fapt sunt aproape sigur.

    Eu sunt fascinat de povesti reale in care oamenii sunt eliberati si trec prin toate crizele care rezulta din asta. E o furtuna crunta. E o batalie in care te doare tot. Dezbracarea de anumite tipare si imbracarea cu altele e dureroasa.

    Cred ca familia are o buna portie de vina in ecuatia asta, ma feresa sa fac supozitii. Dar din experianta o confirma. Nu incerc sa zic ca ea nu are vina, a ei este dar ma doare cand un om duce singur povara cu care a fost incarcat de altii.

    Dumnezeu sa te binecuvintaze si sa iti dea putere MM.

    Relatiile vindeca rani!

  2. foarte dur acest interviu, insa ce ma ingijoreaza este ca un astfel de om va fi foarte greu acceptat de biserica. chiar daca Domnul il primeste si il reabiliteaza sistemul nu il va accepta, de frica, de faptul ca el este unu din aia rai… 😦 sad.
    totusi M.M nu a vrut sa vina si la emisiune?

  3. Multumim de incurajare Filu.
    Protevistule, M.M vrea sa ramana in anonimat. In locul ei, as proceda la fel. E greu sa spun ca as vrea ca societatea sa se schimbe, sa o accepte, pentru ca nu as vrea. Nu as vrea ca ea sa devina model pentru fetita mea, dar as vrea ca ridicarea ei sa fie model pentru femeile care au dat-o in bara la fel de original.
    Chiar daca am fi blurat emisiunea, erau oameni care o vedeau si o auzeau,operatori, producatori, regie. E mai bine pe blog. Suntem in anonimat cu totii. Nimeni nu stie ce se ascunde in spatele meu, in viata mea de dupa ceea ce toti vad. La fel e si cu M.M.

Lasă un răspuns

