E un joc…de-a dragostea- Despre amantă – part I


Delia: De ce vrei să vorbeşti despre asta tocmai acum?

M.M: Pentru că ştiu că nu am trecut singură pe drum. Erau multe fete acolo. Şi sunt. Nimic nu schimbă asta. Nu vreau să ies la lumină. Am acceptat să povestesc doar pentru că să tac sau să vorbesc nu modifică trecutul meu, dar prezentul îmi e valoarea.

Delia: De ce  nu ai curajul să ieşi de sub anonimat?

M.M: Oamenii nu cred în reabilitare. Dacă prietenii, familia mea ar şti despre mine totul, nu ar da doi bani pe mine. Nu-i condamn. Nici eu nu aş fi dat credit înainte unei persoane cu povestea mea.

Delia: Ce te-a atras la viaţa de amantă?

M.M: Nu am ştiut că am să ajung amantă. Când A. G. m-a întrebat dacă nu aş vrea să consiliez nişte bărbaţi am crezut că eu pot să fac un bine pentru oameni. Trebuia să mă întâlnesc cu ei la hotel sau acasa.  Era suficient să povestesc cu ei. Îi îmbrăţişam şi mă purtam cu ei ca şi cum ar fi prietenii mei buni.  Ştii şi tu..BFF. Nu m-am gândit niciodata la o carieră în modeling, nici nu am aptitudinile necesare, dar am fost mereu atractivă pentru bărbaţi. Şi îmi place asta. Pentru că bărbaţii cu care mă întâlneam aveau o poziţie înaltă în societate şi erau căsătoriţi,  am avut şansa să mă maturizez diferit de fetele din generaţia mea.  Dar curând am descoperit că plăteam un preţ prea mare.

Delia: Aveai tarif pentru servicii?

M.M: Hehe, se câştigă bine. Nu trebuie să ceri. Ţi se dă. Şi nu e ca şi cum ai fi o prostituată. Niciodată nu vezi spatele celui care pleacă. Dar să-ti explic de preţ. La început era suficient să zâmbesc şi să îmbrăţişez. Apoi voiau să mă atingă. Mi s-a părut funny, mă gâdilau. Nu-mi aduc aminte când şi cu cine am făcut prima dată sex. Ştiu doar că mi-e ruşine să-mi amintesc, dar e prea târziu. Mi-am dat seama că am o singură şansă. Să mă joc cu mintea lor. După jumătate de an eram chiar bună. Nici măcar nu-şi amintea ce am făcut cu el. Pleca fericit. Aşa am învăţat că jocul sexual e mai mult mintal decât fizic. Şi nu, nu prizam nimic. Cel mult ne alintam cu vinuri scumpe, plătite de el.

Delia: Ce simţeai la „şedinţele astea”?

M.M: Mereu era plăcut. Ideea că sunt dorită de un bărbat mă făcea să vibrez de plăcere. Evadam din orice relaţie, din orice realitate. Un fel de schizofrenie autoprovocată, îmi construiam un personaj, ceva ce nu aş fi vrut să fiu în viaţa reală. Şi îmi plăcea să trăiesc pe picior mare. Nu-mi amintesc să fi mers la o întâlnire fără să fi venit cineva cu maşina după mine. Aveam bani, parfumuri, ţoale faine. Eram fericită, sau aşa credeam eu.

Delia: Doar credeai sau era pe bune?

M.M: Greu de spus. Şi astăzi mă lupt cu mine. Bărbaţii însuraţi sunt bărbaţii pe care nu-i poţi avea, dar pe care poţi să-i faci să te aibă. Înţelegi? E un joc…de-a dragostea. Eram fericită că aveam cu ce să-mi întreţin fericirea. Acum stau cu telefonul în mână şi mi-e greu să nu sun la un fost amant. Ştiu că mi-ar oferi şi plăcere şi bani. Dar vreau să trăiesc altfel. Mă gândesc cu groază că soţul meu ar putea întâlni o fată ca mine în trecut. Ar ceda? L-aş ierta?

Delia: M.M. , te urăsc în numele tuturor femeilor şi te iubesc în numele multor bărbaţi. Zâmbesc. Nu vreau să cred că există multe femei ca tine, dar te iubesc pentru că lupţi să ieşi de acolo.

M.M: Lupt, dar mi-e greu. Ura… mi-o merit. Mulţumesc de anonimat.

5 gânduri despre &8222;E un joc…de-a dragostea- Despre amantă – part I&8221;

  1. In calitate de om care nu se considera barbat doar pentru ca are o pereche de chestii atarnande, ma alatur femeilor care o urasc. E pe bune chestia asta?

  2. Femeia aceasta este de apreciat. Eu cred ca poate deveni o mama foarte buna.
    Fetelor, invatati nu in primul unde sa nu ajungeti ci cum sa luptati: cu toata inima!

    Cred ca in partea a II-a ar trebui sa aflam pentru ce sau pentru cine lupta M.M.!

  3. 6.

    … e usor sa arunc cu pietre, de fap e placut pentru firea mea, poate e placut pentru ca distrag atentia de la mine, de la pacatele mele. Nu voi arunca cu pietre, am inceput sa uit sportul acesta, nu mai vreau sa mi-l amintesc oricat de grotesc mi s-ar parea omul de langa mine. Aleg mai degraba sa fac diferenta intre pacatos si pacat. Daca voi putea mangaia si incuraja oi voi face daca nu mai bine am sa tac.

    O incurajej pe MM sa lupte, sa pastreze secret ceea ce a trait (daca va trebui sa marturiseasca Duhul Domnului o va convinge) dar pana atunci sa lupte. E mare minune ca Dumnezeu a lucrat si a fost scoasa de acolo. Fii binecuvantata MM.

  4. M.M are acces sa citeasca aceste comentarii. Astazi publicam partea a II-a . Va multumim pentru reactii!

Lasă un răspuns

