Schimbări


Nu am scris de mult timp. Am şi uitat să scriu. Citesc cu jind ce am scris acum un an şi mă simt incapabilă să reproduc ce am scris atunci. Se uită…scrisul se uită. Dar, întrucât urmează ceva schimări în viaţa mea, îmi doresc să revin în blogosferă şi să public cel puţin săptămânal câte ceva.

Pentru că în ultimele luni am folosit acest blog  în mare măsură pentru promovarea producţiei tv „Bucuria de fi tânăr”, trebuie să anunţ că joi va fi difuzată ultima ediţie a emisiunii. Am luat decizia de a încheia contractul cu CredoTV şi cel mai probabil mă veţi găsi în alt trust, despre care vom povesti la timpul potrivit.

Delia Filip

7 gânduri despre &8222;Schimbări&8221;

  1. Buna…am o intrebare pentru tine….ce foloseste unui om sa fie un bun obseravator daca nu observa ce e mai important? Importanta de a fi om. Sau ce folos sa vorbesti despre lucruri mari daca in ”lucruri mici” nu esti cum trebuie?
    De exemplu…sa pretuiesti oamenii si sa nu treci peste ei chiar daca nu sunt in acelasi asentiment cu tine.

  2. Buna Vio. Nu pot sa dau un raspuns bun pentru ca intrebarea ta nu e cea potrivita. Sunt sigura ca e de folos pentru oricine sa practice analiza, atat personala cat si cea obiectiva a evenimentelor. Lucrurile mari si lucrurile mici…notiunile astea sunt relative, pentru unii lucrurile care sunt mari pentru mine, sunt mici iar pentru altii in mod invers.
    Pretuirea oamenilor…da…e unul dintre lucrurile la care aspir, sa invat sa-i pretuiesc.
    Cat despre mesajul tau, inteleg ca e dintr-o frustrare personala. Daca e legata de mine mi-ar placea sa stiu mai multe. Si as aprecia si daca ti-ai etala identitatea adevarata.

  3. … e usor sa arunc cu pietre, de fap e placut pentru firea mea, poate e placut pentru ca distrag atentia de la mine, de la pacatele mele. Nu voi arunca cu pietre, am inceput sa uit sportul acesta, nu mai vreau sa mi-l amintesc oricat de grotesc mi s-ar parea omul de langa mine. Aleg mai degraba sa fac diferenta intre pacatos si pacat. Daca voi putea mangaia si incuraja oi voi face daca nu mai bine am sa tac.

    O incurajej pe MM sa lupte, sa pastreze secret ceea ce a trait (daca va trebui sa marturiseasca Duhul Domnului o va convinge) dar pana atunci sa lupte. E mare minune ca Dumnezeu a lucrat si a fost scoasa de acolo. Fii binecuvantata MM.

Lasă un răspuns

