Concert Chris


Chris vine la Bucureşti

Vino sâmbătă, 30 ianuarie 2010, de la orele 18, la un concert cu Chris. Intrarea este liberă. Te aşteptăm cu drag!

De asemenea, Chris va filma pe 29 ianuarie pentru o ediţie a emisiunii „Bucuria de a fi tânăr” împreună cu Delia Filip. Emisiunea poate fi urmărită în fiecare joi de a orele 21, sau în reluare sâmbăta la orele 15 la Credo TV. Ediţia realizată alături de Chris  intra în emisie pe 11 februarie 2010.

locaţie concert- Centrul Creştin Emanuel, str. Cuza Vodă 116

7 gânduri despre &8222;Concert Chris&8221;

  1. Sunt bine, azi ar fi trebuit sa ma intorc la spital. Iertati-ma dar nu am curaj sa merg. Am sa merg dupa sesiune. Sa cante…sa cante…
    Multumesc de grija

  2. Abia astept sa vin la concert. Chiar imi doream sa vina Chris in Bucuresti. Nu l-am mai vazut din 2000. La binecuvantarea fiului meu Beniamin tinerii din biserica mi-au facut o surpriza si au cantat cateva melodi care le canta Chris. Stiu ca imi place muzica si versurile lui. Si astept sa o vad si pe Delia. Sper sa fie bine.

  3. Iti recomand sa descoperi o istorie necontrafacuta, reala prin prisma acestor documente si realitati istorice.

    http://nazireat4him.blogspot.com/2010/02/soviet-story.html

    “The Soviet Story”, în regia lui Edvins Snore. „Povestea sovietelor” – povestea masacrelor politice puse la cale în numele unor utopii dictatoriale criminale: comunismul şi nazismul. Merita urmarit.

    Urmareste acest film si roaga-te ca toti criminalii de razboi sa se pocaiasca si sa recunoasca public atrocitatiile facute. Acestia sunt inca in viata azi, au functii si pozitii, medalii si onoruri.

Lasă un răspuns

